قدرتمندترین خودرو تولید استون مارتین ساخته شد!

شرکت بریتانیایی استون مارتین که اکنون 110 سال است که مشغول تولید خودروهای منحصر به‌فرد است، اکنون از خودروی جدید و بسیار قدرتمند خود رونمایی کرد. این خودرو که استون مارتین DBS 770 Ultimate نام دارد، در لیست قدرتمندترین استون مارتین‌هایی قرار می‌گیرد که تا به حال تولید شده‌اند.

خودروی استون مارتین DBS 770 Ultimate جزو آخرین استون مارتین DBS این شرکت خواهد بود. به طور کلی، استون مارتین تاکنون موفق شده 499 نسخه خودرو تولید کند که 300 نمونه از آن، کوپه و 199 نمونه رودستر Volante هستند.

موتور استون مارتین DBS 770 Ultimate از نوع 5.2 لیتری V12 خواهد بود که می‌تواند قدرت 770 اسب بخار تولید کند. گیربکس اتوماتیک هشت‌سرعته ZF وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

سیستم فرمان جدید، ترمز کربن سرامیکی، دمپرهای تطبیقی و چرخ‌های 21 اینچی P Zero از دیگر ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شوند. سیستم تعلیق نیز در این خودرو به گونه‌ای راه‌اندازی شده که می‌تواند لذت رانندگی را افزایش دهد.

در کابین، صندلی‌ها از جنس چرم و آلکانترا هستند که بسیار استاندارد طراحی شده‌اند. شرکت اعلام کرده که قصد دارد به زودی از این خودرو رونمایی کرده و در سه ماهه سوم سال جاری، عرضه آن را آغاز کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH