اسمارت فون 6.1 اینچی و خوش قیمت سونی در راه است!

در سال­های گذشته معمولا این‌طور بوده که گوشی­های رده‌بالا از امکانات و صفحه نمایشی بزرگ‌تر نسبت به مدل­های میان رده و سطح پایین برخوردار بوده­اند؛ اما به نظر می­رسد کمپانی سونی در اندیشه تعویض این روند است.

شرکت سونی در حال کار بر روی مدلی جدید با نام اختصاری D2203 است که فبلتی غول‌پیکر محسوب شده اما سخت‌افزار آن‌چنان قدرتمندی ندارد. اطلاعات و ویژگی­های این فبلت در نرم‌افزار بنچمارک GFXBench به‌طور کامل درج شده است.

Sony-D2203-Benchmark2

همان­طور که گفته شد، این فبلت از صفحه نمایشی 6.1 اینچی بهره می­برد؛ اما رزولوشن آن 480 در 854 پیکسل است که با چگالی 160ppi ما را رسما ناامید کرد! دوربینی 5 مگا پیکسلی در پشت و VGA در جلو هم دو دوربین نه‌چندان قدرتمند این مدل جدید سونی است. پردازنده d2203 چیپست 4 هسته‌ای اسنپدراگون 400 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز است که با یک گیگابایت رم و 4 گیگ حافظه داخلی سعی در جبران کمبودهای موجود دارد! البته با استفاده رم میکرو SD می­توانید حافظه داخلی این فبلت را ارتقا دهید. بلوتوث، NFC، GPS و Wi-Fi از دیگر امکانات ساده و بدیهی این فبلت جدید سونی است! به نظر می­رسد که این فبلت اندرویدی با نسخه 4.4.2 وارد بازار شود.

طبیعتا با دیدن این ویژگی­ها شاید کمتر کسی میلی به خرید این مدل پایین رده داشته باشد، اما با توجه به سیاست در نظر گرفته شده از سوی سونی برای این مدل خاص، قیمت پایین قطعا شما را متقاعد خواهد کرد.

به محض دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص زمان دقیق عرضه و قیمت، حتما آن را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

2 در مورد “اسمارت فون 6.1 اینچی و خوش قیمت سونی در راه است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH