عرضه دو نسخه ویژه از اکس باکس وان

Sunset-Overdrive-Bundle

شرکت مایکروسافت دو نسخه ویژه از کنسول اکس باکس‌ وان را در قالب باند‌ل‌های دارای بازی و رنگ‌بندی متفاوت با نسخه اصلی روانه بازار نموده است.

این دو باندل دارای امکانات متفاوتی با نسخه‌های اصلی هستند. یکی از این دو نسخه ویژه، در حقیقت باندل بازی Sunset overdrive است و مایکروسافت، این بازی را به همراه یک دستگاه اکس باکس وان سفید رنگ و متفاوت به خریداران عرضه خواهد نمود. البته تنها رنگ دستگاه سفید نیست بلکه رنگ دسته بازی این کنسول نیز سفید خواهد بود.

دیگر بسته ویژه‌ای که مایکروسافت برای کاربران خود معرفی کرده است شامل یک باندل سفیدرنگ از دستگاه و دسته، به‌ همراه یک عدد بازی Call of Duty نسخه Advanced Warfae است ولی باندل دوم تنها به بازی و تغییر رنگ بدنه اکتفا نکرده است و حجم هارددیسک کنسول را نیز افزایش داده است. در این باندل به‌جای هارددیسک‌های همیشگی و 500 گیگابایتی موجود بر روی اکس باکس وان، خریداران خواهند توانست از یک هارددیسک یک ترابایتی استفاده نمایند که این امر برای بسیاری از کاربران کنسول مایکروسافت، بسیار خوشایند خواهد بود.

این باندل‌ها در تاریخ سوم ماه نوامبر سال جاری میلادی که برابر با 12 آبان ماه خواهد بود به بازار فروش عرضه خواهد شد. باندل بازی Sunset overdrive با قیمت عادی کنسول‌های اکس باکس وان فاقد کینکت یعنی همان 399 دلار به مشتریان عرضه خواهد شد ولی باندل دوم باقیمتی بالاتر از مدل اصلی و باقیمت 499 دلار به بازار فروش فرستاده خواهد شد.

جالب است بدانید پیش‌ازاین نیز کنسول بازی اکس باکس وان با رنگ سفید مشاهده شده بود ولی نسخه سفید این کنسول تنها در انحصار کارمندان شرکت سازنده یعنی مایکروسافت قرار داشت و افرادی که می‌خواستند در بازار برای خرید کنسول اقدام کنند به این رنگ دسترسی نداشتند.

مایکروسافت به‌تازگی و با اقداماتی مانند کاهش 100 دلاری قیمت کنسول خود و عقد قرارداد با تلکام چین برای عرضه کنسول اکس باکس وان در این کشور، شتاب زیادی به روند بازاریابی خود داده است و تلاش فراوانی برای رسیدن به فروش کنسول شرکت رقیب یعنی پلی‌استیشن 4 را دارد، هرچند که در حال حاضر کنسول سونی در جذب مخاطبین بین‌المللی موفق‌تر از این کنسول آمریکایی بوده است.

کاهش قیمت کنسول اکس باکس وان به‌واسطه برداشته شدن کینکت به‌عنوان یک عنصر اجباری برای کنسول، حاصل‌شده است و قرار است تا این تغییر قیمت برای بسته‌ها جدید در تاریخ 6 آبان به مرحله اجرا دربیاید. درعین‌حال کنسول‌های دارای کینکت نیز با همان قیمت 499 دلاری سابق برای فروش عمومی در بازار وجود خواهند داشت. افرادی که نسخه 399 دلاری را خریداری کنند نیز امکان این را خواهند داشت تا در آینده با خریداری کردن یک عدد کینکت، از مزایای کامل این کنسول استفاده کنند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH