ردمی نوت 12 توربو، عضو جدید خانواده میان‌رده شیائومی خواهد بود

بر اساس آخرین شایعات منتشر شده در فضای وب به‌نظر می‌رسد که خانواده ردمی نوت 12 احتمالا در آینده نزدیک پذیرای یک عضو جدید با نام ردمی نوت 12 توربو خواهد بود. انتظار می‌رود که این گجت در وهله نخست در بازار چین عرضه شده و سپس با نامی متفاوت و احتمالا تحت عنوان نماد تجاری پوکو روانه بازارهای بین‌المللی شود.

در حال حاضر جزئیات محدودی پیرامون این گوشی معرفی نشده در فضای وب لو رفته است. به‌عنوان مثال اکنون می‌دانیم که این گوشی مجهز به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر خواهد بود؛ مشخصه‌ای که به‌کارگیری آن در گوشی‌های سری ردمی نوت 12 کاملا بی‌سابقه است. بر اساس شنیده‌ها ردمی نوت 12 توربو همانند بسیاری از برادران خود مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود. همچنین نکته جالب توجه دیگر اینکه ردمی نوت 12 توربو احتمالا برای نخستین بار در خانواده از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 2 کوالکام استفاده خواهد کرد.

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز پیش‌بینی می‌شود که این گوشی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین سوم با مشخصات ناشناخته رونمایی شود. این دوربین به احتمال فراوان یک ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود؛ مشخصه‌ای که پیش‌تر در گوشی ردمی نوت 12 پرو نیز مشاهده شد. همچنین اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که این گجت مجهز به یک باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. بدین‌ترتیب ظرفیت باتری در مقایسه با نمونه 5000 میلی‌آمپرساعتی موجود در اکثر گوشی‌‌های دیگر خانواده ردمی نوت 12 اندکی افزایش خواهد یافت. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 67 واتی نیز موجب شباهت بیش‌تر گجت جدید با ردمی نوت 12 پرو خواهد شد.

این موارد تمامی اطلاعات لو رفته پیرامون ردمی نوت 12 توربو تا به این لحظه محسوب می‌شوند. بنابراین جهت اطلاع از جزئیات بیش‌تر پیرامون این گوشی کماکان بایستی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH