مشخصات غول جدید گوگل، نکسوس 6 اعلام شد: صفحه‌نمایش QHD و پردازنده SD805

بعد از اینکه در یکی از بنچمارک های معتبر برخی از مشخصات آخرین محصول موتورولا با نام شامو منتشر شد، این محصول را آخرین نکسوس گوگل نیز نامیدند. پس از شایعات فراوانی که در مورد این مدل در فضای مجازی وجود داشت، لحظاتی پیش در نرم‌افزار AnTuTu مشخصات سخت‌افزاری نکسوس 6 به‌طور کامل اعلام شد.

موتورولا شامو در حرکتی تحسین بر انگیز به سراغ Snapdragon 801 و Aderno330 نرفته و سورپرایز بهتری برای شما دارد. سخت‌افزار آخرین نکسوس Snapdragon 805 به همراه 4 هسته Krait450 است که با فرکانس 2.65 گیگاهرتز و 3 گیگ رم در کنار رابط گرافیکی Aderno 420 چشمان شما را خیره می‌کند.

gsmarena_001-(1)

اما این پایان ماجرا نیست. انتوتو که از این گجت به‌عنوان محصول جدید گوگل (گوگل شامو) نام برده است بقیه مشخصات نکسوس 6 را این‌گونه بیان می‌کند. صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزلوشون QHD و چگالی پیکسلی 564ppi که درخشندگی و روشنایی عجیبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. دوربین پشتی شامو 13 مگا پیکسل بوده و دوربین جلویی قدرتی معادل 2.1 مگا پیکسل دارد. نهایتا باید بدانیم گه گوگل آخرین نسخه نکسوس خود را با اندروید L با بازار عرضه خواهد کرد تا سوخت کافی برای آتش زدن بازار فراهم شود!

امیدواریم به‌زودی شاهد عکس‌هایی از این غول محبوب گوگل باشیم. تا برگزاری نمایشگاه IFA روزهایی خوبی در پیش است!

برای دریافت جدیترین اخبار تا IFA2014 با ما باشید

2 در مورد “مشخصات غول جدید گوگل، نکسوس 6 اعلام شد: صفحه‌نمایش QHD و پردازنده SD805”

  1. محمد سعید بهمنی

    سلام دوست عزیز !

    5 الی 10 سپتامبر 2014

    14 الی 19 شهریور 1393

    برلین آلمان

    دسته بندی اصلی محصولات موضوع نمایشگاه :

    تجهیزات الکترونیکی مصرفی ، تکنولوژی سمعی و بصری ، تکنولوژی تلویزیون ، تکنولوژی کابل ، تکنولوژی کامپیوتر ، نرم افزار ، چند رسانه ای ، مخابرات ، شبکه ، انتقال داده ها ، فناوری اطلاعات ، الکترونیک موسیقی ، لوازم خانگی الکتریکی .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH