اولین تصاویر ثبت شده توسط گلکسی آلفا منتشر شد!

سامسونگ پس از مدت‌ها گوشی گلکسی آلفا را با بدنه فلزی معرفی کرد. گلکسی آلفا نازک‌ترین اسمارت فونی است که سامسونگ در سری گلکسی تولید نموده. همانند سایر اسمارت فون‌ها، با معرفی گلکسی آلفا نیز بررسی و مقایسه‌ها در مورد این گوشی شروع شده است و ما نیز قصد داریم دوربین و تصاویر ثبت شده توسط آن را بررسی و تماشا کنیم.

81d356fc0a97e9a5303a40c865be

در بخش پشتی گلکسی آلفا یک دوربین 12 مگاپیکسلی همراه فلاش LED جای گرفته‌اند. دهانه دیافراگم این دستگاه f/2.2 و دوربین نیز فاقد لزرشگیر اپتیکال تصاویر است. البته تا ورود رسمی این گوشیبه بازار حدود دو هفته زمان باقیست و امکان دارد که سامسونگ بهبود‌هایی را در این گوشی از لحاظ نرم‌افزاری انجام دهد. دوربین گلکسی آلفا در تمام شرایط نوری و موقعیت‌های گوناگون به چالش کشیده شده تا توان و قدرت این ظریف اندام مشخص شود.

در زیر می‌تواند تصاویر ثبت شده توسط گلکسی آلفا را مشاهده نمایید (شایان ذکر است که این عکس‌ها تصاویر اولیه هستند و فقط برای نمایش قدرت دوربین این گوشی ثبت شده‌اند).

Samsung-Galaxy-Alpha-camera-samples-(2) Samsung-Galaxy-Alpha-camera-samples-(15) Samsung-Galaxy-Alpha-camera-samples-(5) Samsung-Galaxy-Alpha-camera-samples-(3) Samsung-Galaxy-Alpha-camera-samples Samsung-Galaxy-Alpha-camera-samples-(7) Samsung-Galaxy-Alpha-camera-samples-(4) Samsung-Galaxy-Alpha-camera-samples-(1)

اگرچه گلکسی آلفا پرچم‌دار محسوب نمی‌شود اما مثل این که از لحاظ ظاهری برای رقابت با آیفون 6 وارد میدان شده است. انتظار می‌رود که آیفون 6 نیز همانند گلکسی آلفا از صفحه نمایش 4.7 اینچی و بدنه فلزی بهره ببرد.

1 در مورد “اولین تصاویر ثبت شده توسط گلکسی آلفا منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH