شیائومی از چراغ ریسه‌ای هوشمند جدید خود با امکانات جالب رونمایی کرد

چراغ ریسه‌ای هوشمند جدید شیائومی موسوم به Xiaomi Smart Lightstrip Pro هم‌اکنون در بازارهای آلمان و اسپانیا قابل دسترس است. این گجت مجهز به 60 لامپ LED در هر متر (تقریبا 3.3 فوت) بوده و از تنظیمات متنوعی پشتیبانی می‌کند. به‌عنوان مثال کاربران هنگام اجرای بازی‌ها می‌توانند نورپردازی را با موسیقی مورد نظر خود همگام‌سازی نموده و یا از چراغ ریسه‌ای برای وسایل جانبی RGB استفاده کنند. بعلاوه این دستگاه با اکوسیستم گوگل هوم نیز سازگاری دارد.

شیائومی Smart Lightstrip Pro در اروپا و مشخصا کشورهای آلمان و اسپانیا عرضه شده است. این گجت قادر به تولید نور سه‌بعدی رنگی ملایم با قابلیت تنظیم رنگ‌های مختلف در فواصل 10 سانتی‌متری (تقریبا 3.9 اینچی) است. به لطف وجود میکروفون داخلی در یونیت کنترل، کاربران می‌توانند فرمان همگام‌سازی چراغ ریسه‌ای با موسیقی را صادر نمایند. بعلاوه این افراد در صورت تمایل می‌توانند جلوه‌های نوری را با بازی‌ها همگام نمایند. کاربران برای بهره‌مندی از کارکردهای جانبی RGB بایستی نرم‌افزار Razer ChromaTM RGB یا ASUS Aura Sync را در اختیار داشته باشند.

این گجت با اکوسیستم گوگل هوم سازگاری داشته و کاربران با استفاده از اپلیکیشن Xiaomi Home قادر به انتقال آپدیت‌های OTA به چراغ ریسه‌ای خواهند بود. بعلاوه شما با استفاده از این برنامه قادر به تغییر تنظیمات نوری، انتخاب نورپردازی از میان 16 میلیون رنگ مختلف، کنترل با حساسیت 3 سطحی و انتخاب 4 افکت پویا خواهید بود. کاربران از میان 8 حالت از پیش تعریف شده نظیر “cosy fireplace” قادر به انتخاب گزینه مورد نظر خود خواهند بود. همچنین بیش از 100 پیکره‌بندی سفارشی نیز قابل دسترس خواهد بود.

چراغ ریسه‌ای هوشمند شیائومی دارای 60 عدد LED رنگی در هر متر بوده و با هدف کمک به پراکندگی نور در ساخت آن از مواد اولیه مات استفاده شده است. هر چراغ ریسه‌ای دارای طول 2 متری (تقریبا 6.6 فوتی) بوده و کاربران در صورت تمایل با استفاده از ماژول‌های توسعه‌دهنده 1 متری (تقریبا 3.3 فوتی) می‌توانند طول ریسه را تا حداکثر 5 متر دیگر (تقریبا 16.4 فوت) افزایش دهند.

این گجت دارای یک یونیت کنترل با 3 دکمه برای انتخاب حالت، ریست کردن دستگاه و خاموش یا روشن کردن آن است. شیائومی Smart Lightstrip Pro هم‌اکنون با برچسب قیمتی 99.99 یورویی (تقریبا 109 دلار آمریکا) از طریق فروشگاه Mi Store در بازار آلمان قابل دسترس است. همچنین این محصول پس از اعمال تخفیف با قیمت‌گذاری 69.99 یورو (تقریبا 76 دلار آمریکا) از طریق فروشگاه Powerplanetonline در کشور اسپانیا عرضه شده است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این گجت هوشمند در بازارهای سایر مناطق جهان نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

شیائومی Smart Lightstrip Pro

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH