پوکو X5 با تراشه اسنپدراگون 695 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

در حالی‌که اکنون طرفداران برند پوکو منتظر رونمایی رسمی از گوشی پوکو X5 هستند؛ اما این دستگاه اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده و پیش از رونمایی رسمی، برخی مشخصات شامل نوع تراشه، ظرفیت رم و نسخه اندروید مورد استفاده توسط آن فاش شده است.

بر این اساس پوکو X5 از شناسه Xiaomi 22111317PG بهره گرفته و در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 693 و 2113 را کسب کرده است. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 695 ساخت کوالکام و 8 گیگابایت حافظه رم تامین خواهد شد. از جنبه نرم‌افزاری نیز احتمالا شاهد به‌کارگیری رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 خواهیم بود.

بر اساس شایعات پیشین به‌نظر می‌رسد که پوکو X5 مدل ری‌برند شده ردمی نوت 12 به‌شمار رفته و در عوض تراشه اسنپدراگون 4 نسل 1 از نمونه قدیمی‌تر موسوم به اسنپدراگون 695 بهره خواهد برد. همچنین انتظار می‌رود که برند چینی ضمن معرفی پوکو X5 از مدل پیشرفته‌تر با نام پوکو X5 پرو نیز رونمایی کند. بر اساس شایعات، پوکو X5 پرو مدل ری‌برند شده ردمی نوت 12 پرو Speed Edition قلمداد شده و مجهز به تراشه اسنپدراگون 778G خواهد بود.

فهرست امتیازات پوکو X5 در وبسایت گیک‌بنچ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH