تحولی در آشپزخانه؛ ماشین ظرف‌شویی جدید سامسونگ همراه هوش‌مصنوعی اختصاصی عرضه شد

شرکت سامسونگ، نیروگاه محبوب فناوری کره جنوبی، یک ماشین ظرفشویی گران قیمت Bespoke را برای بازار خانگی خود معرفی کرده است. ماشین ظرفشویی 14 نفره جدید سامسونگ قابلیت‌هایی از جمله هوش‌مصنوعی مخصوص خود و ظرفیت بیشتری نسبت به مدل های قبلی دارد. ماشین ظرفشویی Bespoke در 18 ژانویه در کره عرضه شد.

مدل ماشین ظرفشویی Bespoke سامسونگ برای اولین بار در سال 2020 معرفی شد و از زمان معرفی چندین بار بازعرضه شده است. این مدل استقبال خوبی در بازار داخلی داشته است و عرضه جدید این سری ممکن است در این زمینه متفاوت نباشد. تعداد ظروف قابل جاسازی در ماشین ظرفشویی مطابق با استانداردهای نظارتی موجود است.

ماشین ظرفشویی Bespoke دارای قدرت تمیز کنندگی قوی و ساختار جای‌گیری متناسب با فرهنگ کره‌ای است.

اندازه این ماشین ظرفشویی جدید سامسونگ مشابه مدل قبلی خود است اما ظرفیت آن افزایش یافته است. مقدار بیشتری از ظروف غذاخوری را می‌توان با ماشین ظرفشویی جدید Bespoke (تا 14 عدد) شستشو داد. همچنین این مدل مجهز به یک سبد 3 طبقه Max Flex است که به سبدهای بالایی و میانی اجازه می‌دهد آزادانه به سمت بالا یا پایین حرکت کنند. بنابراین بارگیری کارآمد انواع ظروف با اندازه‌های مختلف را ارائه می‌دهد.

عملکرد هوش مصنوعی جدید Bespoke، شستشوی ظروف با هوش‌مصنوعی شخصی‌سازی شده را ارائه می‌دهد. این قابلیت می‌تواند به طور خودکار آلودگی ظروف غذاخوری را تشخیص دهد و میزان مصرف آب، دما، قدرت اسپری و سایر اجزا را تنظیم کند. همچنین از فرآیند شستشو می‌آموزد که الگوهای شستشوی پرکاربرد را توصیه کند. پنجره اعلان تعاملی آن حداکثر اطلاعات را برای تمیز کردن بهینه در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

همچنین می‌توان ماشین ظرفشویی Bespoke را با برنامه SmartThings مرتبط کرد تا گزینه‌های تمیز کردن بیشتری ارائه دهد. ماشین ظرفشویی جدید سامسونگ اولین ماشین ظرفشویی در کره است که گواهینامه هوش‌مصنوعی را از انجمن استانداردهای کره دریافت کرده است. همچنین مجهز به عملکرد 100 درجه سانتیگراد Hot Air Drying برای خشک کردن کارآمد ظروف است. یعنی در مجموع دارای سه حالت خشک کردن معمولی، قوی و حداکثر انتخاب یا خشک کردن با هوای گرم است. این ماشین ظرفشویی در گزینه‌های Kitchen Fit Built-in و True Built-in عرضه می‌شود و با فضای داخلی آشپزخانه هماهنگ است. قیمت ماشین ظرفشویی Bespoke بین 1.29 تا 1.79 میلیون وون (بین 1049 تا 1455 دلار) است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH