اخبار ریپل

نگاهی به جدیدترین اخبار ریپل (XRP)

توکن بومی شرکت ریپل با نماد XRP یکی از 10 رمزارز برتر بازار ارز دیجیتال است که در یکی دو سال گذشته به دلیل شکایت بورس اوراق بهادار ایالات متحده علیه این شرکت، یکی از موضوعات داغ بازار بوده و هست. در این مقاله نگاهی به جدید‌ترین اخبار منتشر شده در مورد این توکن محبوب می‌اندازیم تا بفهمیم که آیا زمان خرید این رمزارز فرا رسیده یا خیر.

افزایش مارکت کپ XRP

اگر نگاهی به داده‌های پلتفرم بزرگ کوین مارکت کپ بیندازیم، متوجه می‌شویم که ارزش بازار یا همان مارکت کپ (Market Cap) این رمزارز در 30 روز گذشته از تقریبا 17.6 میلیارد دلار به 20.6 میلیارد دلار رسیده که به معنای افزایش 3 میلیارد دلاری در ارزش بازار آن است.

وب‌سایت خبری cryptoglobe با دید تکنیکال بیان کرده که میانگین‌های متحرک این رمزارز به خرید قوی و اوسیلاتورها به فروش اشاره می‌کنند.

گزارش‌ها همچنین نشان داده که اواخر سال 2022 تعداد نهنگ‌هایی که بین 100 هزار تا 10 میلیون توکن XRP، به دارایی ریپل خود افزوده‌اند و 18.3 درصد از عرضه کل این رمزارز را به خود اختصاص دادند. این افزایش XRP نهنگ‌ها زمانی رخ داد که شکایت SEC علیه ریپل به پایان خود نزدیک شد. در آن زمان قیمت XRP هم صعودی شد.

ادعای SEC این بود که شرکت ریپل از طریق توکن بومی خود، زمانی که 1.3 میلیارد دلار توکن XRP صادر شد، اوراق بهادار ثبت نشده به فروش رسانده است؛ اما ریپل اوراق بهادار بودن XRP را رد کرد. مدیرعامل شرکت ریپل اوایل ماه جاری یعنی ژانویه بیان کرد که نسبت به آینده این پرونده امیدوار است و این داستان تا چند ماه آینده به طور کامل به پایان خواهد رسید. همچنین یکی از طرف‌داران این رمزارز با نام جرمی هوگان (Jeremy Hogan) بیان کرد که بعد از اتمام این قضایا، عرضه ریپل به شدت کاهش خواهد یافت در حالی که میزان تقاضا ثابت می‌ماند. این موضوع در نهایت باعث افزایش قیمت XRP می‌شود.

پیش‌بینی قیمت ریپل

یکی از تحلیل‌گران برتر بازار راز دیجیتال با نام Cantering Clark در صفحه توییتر خود خبر از افزایش قیمت ریپل در آینده نزدیک را داد. این فرد توضیح داد که طبق نمودار قیمت، XRP از ناحیه پرمعامله خود به سمت بالا عبور کرده است. از نظر این تحلیل‌گر، رالی صعودی XRP هنوز به پایان نرسیده و ادامه خواهد داشت.

اخبار ریپل

به گفته مسئولین شرکت ریپل، ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) یکی از موضوعات مهم بازار به شمار می‌رود. در همین راستا معاون تعاملات بانک مرکزی و CBDCها در ریپل با نام جیمز والیس قرار است در روز آینده 26 ژانویه طی یک وبینار در مورد موضوع ارز دیجیتال بانک مرکزی، مزایا و کاربردهای آن صحبت کند.

چگونه ریپل بخریم؟

در بین صرافی‌های داخلی، صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید ارز XRP را خریداری کرده و نگه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH