سری گلکسی S23 سامسونگ مقاوم‌ترین گوشی سامسونگ خواهند بود

استفاده از پوشش محافظ گوریلا گلس Victus در دستگاه‌های سامسونگی با مشکلاتی همراه بود. در ادامه سری گلکسی S22 برای نخستین بار از ورژن بهبودیافته این لایه محافظ با نام گوریلا گلس Victus پلاس بهره گرفت. اکنون نیز تاریخ در شرف تکرار است. گوشی‌های آینده سری گلکسی S23 برای نخستین بار از پوشش محافظ جدید کورنینگ گوریلا گلس Victus 2 استفاده خواهند کرد.

پوشش محافظ جدید به حفظ بقا پس از سقوط دستگاه تمرکز دارد. سناریوهای سقوط شامل سقوط روی سطوح بسیار ناهموار نظیر بتن از ارتفاع حداکثر 1 متری (همتراز با کمر) یا سقوط روی آسفالت از ارتفاع حداکثر 2 متری (همتراز با ارتفاع سر) هستند. با این‌حال افزایش مقاومت در برابر سقوط به بهای کاهش مقاومت پوشش محافظ در برابر خط و خش تمام نشده است.

پوشش گوریلا گلس Victus 2 با رویکرد دوستدار محیط‌ زیست تولید شده است؛ چرا که برای ساخت آن به‌طور متوسط از 22 درصد محتوای بازیافتی پیش‌مصرف شده استفاده می‌شود.

این موضوع موجب شده تا شرکت کورنینگ موفق به دریافت تاییدیه معتبر زیست محیطی شود. این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود به مشخصات گوشی‌های آینده سامسونگ هیچ اشاره‌ای نکرد و حتی به نام گلکسی S23 نیز صریحا اشاره نشد. اما با توجه به زمان‌بندی رویداد Galaxy Unpacked برای رونمایی از سری گلکسی S23 در روز چهارشنبه آینده تقریبا هیچ‌گونه تردیدی در این رابطه باقی نخواهد ماند.

پوشش گوریلا گلس Victus 2 احتمالا برای محافظت از پنل‌های پشتی و جلویی گوشی‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در گذشته نیز پوشش گوریلا گلس Victus پلاس برای محافظ از پنل‌های پشتی و جلویی سری گلکسی S22 مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استفانی چوی؛ معاون اجرایی و مدیر بازاریابی Samsung MX ضمن توضیحاتی پیرامون این گلس جدید اعلام کرد:

ما نسبت به ادغام پایداری در چرخه حیات محصولات خود متعهد هستیم. در همین راستا و به منظور بهبود عملکرد و در عین‌حال کاهش تبعات زیست محیطی با شرکای همفکر خود از جمله کورنینگ همکاری می‌کنیم. گوشی‌های پرچم‌دار نسل آینده گلکسی ما برای نخستین بار از پوشش محافظ جدید کورنینگ گوریلا گلس Victus 2 استفاده خواهند کرد. این موضوع موجب بهبود فاکتورهای پایداری و دوام به‌طور همزمان خواهد شد.

از سوی دیگر دیوید ولاسکوئز؛ معاون ارشد و مدیر کل گوریلا گلس ضمن اظهاراتی خاطرنشان کرد:

مصرف‌کنندگان امروزی انتظار دارند که نمایشگر گوشی‌های هوشمند آنها در برابر آسیب‌ها مقاوم باشند. گوریلا گلس برای مدت بیش از یک دهه پاسخگوی نیازهای کاربران موبایل بوده و در زمینه مواد پوششی مقاوم، استانداردهای مشخصی را تعیین می‌کند. ما به ادامه همکاری بلندمدت خود با سامسونگ مفتخر هستیم و آخرین نوآوری‌های‌مان در جدیدترین گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ نقشی حیاتی ایفا می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH