هندوستان با عرضه سیستم‌عامل BharOS با اندروید گوگل رقابت خواهد کرد

هندوستان واقعا تصمیم به مقابله با سیستم‌عامل اندروید گرفته و قصد دارد تا پلتفرم جدید خود را حداقل تا حدی به‌عنوان جانشین سیستم‌عامل موبایلی گوگل مورد استفاده قرار دهد. چند روز قبل برای نخستین بار شایعاتی در این رابطه منتشر شد. این سیستم‌عامل در ابتدا IndOS نامگذاری شد؛ اما اکنون با نام رسمی BharOS معرفی شده است.

وزیر آموزش و پرورش و Dharmendra Pradhan؛ وزیر توسعه مهارت و کارآفرینی هندوستان در خصوص این پلتفرم صحبت کردند. در حال حاضر جزئیات محدودی پیرامون این سیستم‌عامل منتشر شده است؛ چرا که هم‌اکنون شاهد رونمایی اولیه از آن هستیم. اکنون می‌دانیم که BharOS بر روی گوشی‌های هوشمند تجاری معمولی قابل نصب است. این سیستم بر مقوله امنیت تاکید داشته و قادر به اجرای بدافزارها نخواهد بود. بعلاوه BharOS داده‌های کاربران را به هیچ کجا منتقل نخواهد کرد.

همچنین اپ استورهای متفرقه نیز در این سیستم‌عامل قابل استفاده بوده و این پلتفرم بدون هرگونه نرم‌افزار بومی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. BharOS یک سیستم‌عامل موبایلی مبتنی بر اعتماد است که بر ارائه آزادی و قابلیت کنترل و انعطاف‌پذیری بیش‌تر به کاربران برای انتخاب و استفاده از برنامه‌ها صرفا مطابق با نیازمندی‌های آنها تمرکز نموده است.

این سیستم‌عامل نوآورانه نویدبخش ایجاد تحولی انقلابی در نحوه تفکر کاربران پیرامون مقوله‌های امنیت و حریم خصوصی در دستگاه‌های موبایلی خود است. با به‌کارگیری انبوه سیستم‌عامل BharOS در گوشی‌های هوشمند، تفاوت‌های میان مبانی و ویژگی‌های این پلتفرم در مقایسه با اندروید مشخص خواهند شد؛ مواردی که هم‌اکنون در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

1 در مورد “هندوستان با عرضه سیستم‌عامل BharOS با اندروید گوگل رقابت خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH