اطلاعات جدیدی از گوشی تاشو Pixel Fold گوگل منتشر شد

اپلیکیشن Digital Wellbeing به یک ویژگی احتمالی برای Pixel Fold اشاره می‌کند. ژست «Flip to Shhh» ممکن است در دستگاه‌های تاشو گوگل نیز در دسترس باشد، اما به یک مرحله اضافی نیاز خواهد داشت.

در حالی که منتظر تایید رسمی Pixel Fold هستیم که مدت‌ها شایعه عرضه آن شده بود، به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه مرموز ادامه می‌دهیم. آخرین مورد این اطلاعات کوچک، به ما می‌گوید که می‌توانیم انتظار داشته باشیم تا برخی از حرکات محبوب پیکسل راه خود را به صفحه تاشو باز کنند، اما با برخی تغییرات.

بررسی برنامه Digital Wellbeing توسط 9to5Google نشان می‌دهد که ژست «Flip to Shhh» ممکن است در Pixel Fold نیز وجود داشته باشد. این مورد در نسخه 1.5 برنامه با یک رشته pref_auto_dnd_enable_foldable_summary کشف شد که جزئیات نحوه عملکرد این ویژگی در دستگاه را نشان می‌دهد.

اگر با Flip to Shhh آشنا نیستید، این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که Do Not Disturb را در تلفن‌های هوشمند Pixel به سادگی با چرخاندن گوشی با نمایشگر به سمت پایین روی یک سطح صاف فعال کنند. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، تلفن با لرزش ضعیفی به شما اطلاع می‌دهد که Do Not Disturb فعال شده است.

این یک ویژگی مفید است که شما را از دردسر فعال کردن تنظیمات سریع خود برای Do Not Disturb نجات می‌دهد. با این حال، وقتی صحبت از Pixel Fold به میان می‌آید، ظاهراً یک مرحله اضافی برای فعال‌سازی این ویژگی وجود خواهد داشت.

طبق 9to5، کاربر ابتدا باید صفحه‌نمایش اصلی را ببندد، سپس گوشی را برگرداند:

“برای روشن کردن مزاحم نشوید، مطمئن شوید که تلفنتان تا شده است و آن را روی یک سطح صاف رو به پایین قرار دهید. وقتی “مزاحم نشوید” روشن شود، لرزش ظریفی را احساس خواهید کرد.”

با توجه به فرم خاص این گوشی، مرحله اضافی جدید منطقی است. به هر حال، اگر کارتان را با تلفن تاشو خود تمام کنید، احتمالاً آن را خواهید بست. بعلاوه، با توجه به ماهیت نمایشگر، اجباری کردن این مرحله اضافی به شما کمک می‌کند که از نمایشگر تاشو شکننده محافظت کنید، زیرا باید گوشی را رو به پایین قرار دهید تا این ویژگی فعال شود.

علاوه بر این ویژگی، 9to5 نشان می‌دهد که ما احتمالاً ژست‌های حرکتی دیگری مانند Quick Tap، که ممکن است با همان نیاز مشابه نیز همراه باشد، و «تغییر دوربین به حالت سلفی سلفی» را ببینیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH