شورولت کوروت Z06 GT3.R مدل 2024 رونمایی شد + گالری تصاویر

جزییات خودروی جدید شورولت که شورولت کوروت Z06 GT3.R مدل 2024 نام دارد، منتشر شده است. این مدل که برای مسابقه طراحی شده، از دمپر، فنر و ترمزهای خاصی استفاده می‌کند. شاسی خودرو از جنس آلومینیوم بوده که توسط شرکت سازنده مونتاژ می‌شود.

چرخ‌های خودرو اندازه 18 اینچی دارند، علاوه بر آن، شورولت کوروت Z06 GT3.R مدل 2024 از اسپلیتر و دیفیوزر کربن جدیدی استفاده می‌کند. وظیفه این دیفیوزر افزایش جریان هوا و خنک‌ کردن سیستم داخلی خودرو است.

تقریبا تمام ویژگی‌های این خودرو مشابه مدل  Z06 هستند ولی شورولت در پشت این مدل جدید از بال بزرگی بهره برده است. تغییراتی در سقف و روکش موتور یافت نمی‌شود و کاپوت و چرخ‌ها نیز مشابه مدل C8.R هستند.

احتمالا موتور از نوع 5.5 لیتری DOHC V8 خواهد بود که در نوع خود بسیار قدرتمند است. گرچه شورولت اطلاعاتی از موتور این مدل نداده ولی با همین جزییاتی که منتشر شده، قدرت موتور به 600 اسب بخار خواهد رسید.

سرانجام قرار است شورولت کوروت Z06 GT3.R در سال 2024 وارد بازار شود. همانطوری که در بالا ذکر شد، این مدل مخصوص پیست مسابقه خواهد بود.  مارک استیلو که وظیفه مدیریت مسابقات این شرکت را برعهده دارد، در این‌باره اینچنین گفت که شورولت کوروت Z06 GT3.R می‌تواند نشانگر تجربه‌های چندین‌ساله این شرکت و همچنین تخصص تیم طراحی شورولت باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH