هدست AR/VR اپل با قابلیتی کاملا متفاوت عرضه می‌شود

هدست AR/VR اپل که مدت‌ها در مورد آن شایعه شده بود، احتمالاً در اواخر امسال عرضه می‌شود و ما مجموعه جدیدی از اطلاعات درز شده در مورد توسعه برنامه برای آن دریافت کرده‌ایم که نشان می‌دهد همه می‌توانند تجربیات واقعیت افزوده را برای این هدست ایجاد کنند.

طبق منابع The Information، اپل در حال کار بر روی ابزارهای توسعه نرم افزار است تا فرآیند ایجاد برنامه را تا حد امکان ساده کند. به هر حال هرچه اپلیکیشن‌های بیشتری ساخته شوند، هدست جذاب‌تر خواهد بود.

این ابزارها به این معنی است که حتی مصرف‌کنندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را از طریق سیری بسازند، بنابراین می‌توانید تجربه‌ای را که می‌خواستید در واقعیت افزوده ببینید، توصیف کنید و سیری دستورات شما را تفسیر کرده و آن را برای شما بسازد.

سلامتی و تندرستی

یکی از نمونه‌هایی که در مقاله ذکر شد، ساختن اپلیکیشنی است که حیوانات مجازی را در حال قدم زدن در اتاق نشان می‌دهد، آن هم فقط با توصیف آن به سیری. هیچ مهارت کدنویسی یا طراحی گرافیک کامپیوتری برای کنار هم قرار دادن آن لازم نیست.
شایان ذکر است که اطلاعات منبع مربوط به سال 2021 است، بنابراین ممکن است در این مرحله کمی قدیمی باشد و بدیهی است که تایید نشده و غیر رسمی است. با این حال، منطقی است که اپل بخواهد توسعه اپلیکیشن را تا جایی که می‌تواند آسان کند.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که اپل در حال کار بر روی محتوای AR برای این هدست است که سلامت و تندرستی در اولویت قرار دارد. یکی از کاربردهای بالقوه این دستگاه به عنوان یک کمک مدیتیشن است که کاربران را قادر می‌سازد در صحنه‌های آرامش‌بخش و دیجیتالی که انتخاب می‌کنند بنشینند.

اگر جزئیات این گزارش از The Information درست باشد، اپل در زمینه ساده‌سازی ابزارهای توسعه‌دهنده نرم‌افزار AR خود تا حد امکان، از یک روند معروف پیروی می‌کند و هدف نهایی افزایش تعامل کاربران تا حد امکان است.

آن‌هایی از شما که کودکانی در خانه دارند احتمالاً از Roblox آگاه هستند، پلتفرم بازی آنلاین که طراحی و ایجاد تجربیات را به همان اندازه که بازی کردن آن‌ها آسان است، ساده می‌کند. اپل می‌تواند به خوبی در اینجا چیزی مشابه را هدف قرار دهد.

البته بازی فوق العاده موفق Minecraft نیز وجود دارد: بازی دیگری که همچنین بستری برای ایجاد بازی‌ها و محیط‌های جدید است. جذابیت Roblox و Minecraft فقط در این نیست که آن‌ها چه هستند، بلکه در کارهای دیگری که می‌توانید با آن‌ها انجام دهید نهفته است.

اگر اپل قصد دارد تعداد قابل توجهی از مردم را متقاعد کند که برای هدست AR/VR خود، هزینه پرداخت کنند، طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها مورد نیاز است و این ممکن است بهترین راه برای اطمینان از این موضوع باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH