اپل در سال 2023 هیچ آیپد جدیدی عرضه نمی‌کند؛ طرفداران آیپد تا سال آینده صبر کنند

بر اساس آخرین یادداشت منتشر شده توسط مینگ چی‌کو؛ اپل تا سال 2024 هیچ آیپد جدیدی را به بازار عرضه نخواهد کرد. این تحلیل‌گر فاش کرده که اپل طی مدت 9 الی 12 ماه آینده هیچ تبلت جدیدی را به بازار عرضه نخواهد کرد. مدل جدید آیپد مینی نخستین نامزد در صف معرفی به‌شمار رفته و تولید انبوه آن احتمالا در 3 ماهه نخست سال 2024 آغاز خواهد شد.

بعلاوه آقای کو ادعا می‌کند که آیپد تاشو اپل نیز در سال 2024 عرضه می‌شود. شرکت Anjie Technology در شهر سوژو چین، ذینفع اصلی این محصول به‌شمار رفته و پایه استند آن بر پایه فیبر کربن را تولید می‌کند. به گفته مینگ چی‌کو این شرکت از روند رو به رشد تولید دستگاه‌های تاشو نهایت بهره را برده و در آینده نیز به تولید پایه‌های استند برای این گجت‌ها ادامه خواهد داد. به‌نظر می‌رسد که این تحلیل‌گر پیرامون گونه خاصی از دستگاه‌های تاشو صحبت می‌کند؛ حتی اگر اکثر دستگاه‌های تاشو به تنهایی قادر به قرارگیری در وضعیت ایستاده باشند.

انتظار می‌رود که سال 2023 از جنبه میزان فروش تبلت، دوران دشواری برای اپل باشد. بر اساس پیش‌بینی‌ها کمبود عرضه محصولات جدید موجب افت 10 الی 15 درصدی فروش سالیانه غول کوپرتینویی خواهد شد. با این‌حال عرضه مدل جدید آیپد مینی و اولین دستگاه تاشو اپل در سال 2024 موجب افزایش فروش این شرکت و بهبود درآمدزایی خانواده آیپد خواهد شد.

بر اساس اعلام چند منبع خبری مختلف، مدل‌های جدید آیپد پرو مجهز به پنل‌های اولد با طول قطر کمی بیش تر خواهند بود. بدین‌ترتیب مدل‌های جانشین دستگاه‌های 11 و 12.9 اینچی فعلی به‌ترتیب از نمایشگرهای 11.1 و 13.1 اینچی بهره خواهند برد.

در این میان حتی یک گزارش منتشر شده طی ماه دسامبر به عرضه مدل 16 اینچی آیپد اشاره داشت؛ اما برای روشن شدن موضوع کماکان بایستی منتظر بمانیم. همچنین برخی گزارش‌ها از عرضه یک پنل تاشو با اندازه 20.25 اینچ حکایت دارند. چنین نمایشگری بسیار غول‌پیکر قلمداد شده و به‌کارگیری آن برای یک دستگاه دستی نسبتا آزاردهنده خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH