تصاویر زنده جدید از سامسونگ گلکسی S23 اولترا در یک فروشگاه منتشر شد

یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe اخیرا تصاویر زنده جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا در یک فروشگاه را از طریق شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است. هنوز مشخص نیست که این عکس‌ها در کدام کشور به ثبت رسیده‌اند؛ اما بر اساس برنامه‌ریزی‌ها سری جدید گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سامسونگ امروز معرفی شده و عرضه آنها در بازار چین نیز احتمالا از روز 10 فوریه (21 بهمن ماه) آغاز خواهد شد.

این تصاویر نشان‌دهنده گوشی گلکسی S23 اولترا از زوایای مختلف درون دستان یک کاربر و در وضعیت روشن بوده و فهرست مشخصات اصلی دستگاه نیز در یکی از تصاویر به معرض نمایش گذاشته شده است.

بر اساس اطلاعات از پیش تائید شده اکنون می‌دانیم که گلکسی S23 اولترا مجهز به یک نمایشگر 6.8 اینچی با رزولوشن +QHD (معادل 3200×1800 پیکسل)، 4 دوربین با حسگرهای تصویربرداری 200، 12، 10 و 10 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و قلم استایلوس S Pen خواهد بود.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که Ice Universe نخستین فردی بود که پیرامون روند جدید طراحی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر آبشاری، طراحی ناچ‌دار آیفون X اپل، طراحی جدید آیفون 14 با حفره داینامیک آیلند و سنسورهای تصویربرداری 200 مگاپیکسلی مختلف صحبت کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH