به پادکست گوش داده و بیت‌کوین دریافت کنید!

حتی تصور اینکه روزی بتوان با گوش دادن به پادکست، درآمد دیجیتالی کسب کرد، غیرممکن و محال بنظر می‌رسید.

اما اکنون «کسب درآمد از راه گوش دادن به پادکست»، نه تنها عملی شده بلکه فرصت بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می‌کند تا در هنگام گوش دادن به قسمت جدید داستان خود به کسب درآمد مشغول باشند.

شرکت بازی ZEBEDEE که در سال 2019 تاسیس شده و در بازی‌های مختلف موبایلی با پرداخت بیت‌کوین نقش بسزایی داشته، اعلام کرده که قصد دارد با پلتفرم Fountain همکاری کند. نوع درآمد حاصل از گوش دادن به پادکست، به صورت بیت‌کوین محاسبه می‌شود.

بن کوسنز که مدیر ارشد این شرکت است، خاطرنشان کرده که ZEBEDEE قصد دارد هم در پروسه پرداخت و هم در روند کلی این کسب و کار، نقشی فعال داشته باشد. دو بازی جدید ZEBEDEE که Bitcoin Chess و Bitcoin Scratch نام دارند، اخیرا عرضه شده‌اند.

مدیر این شرکت اعلام کرده که کاربران این بار به جای بازی کردن می‌توانند به پادکست موردعلاقه خود گوش داده و در ازای آن بیت‌کوین دریافت کنند. با این روش نه تنها می‌توان علاقه افراد و مخاطبان را به پادکست افزایش داد، بلکه سطح عمومی اطلاعات کاربران نیز بالاتر خواهد رفت.

کاربران تمام پروسه را از طریق پلتفرم Fountain انجام می‌دهند و تنها در هنگام برداشت پول به برنامه ZEBEDEE متصل خواهند شد.

اسکار مری، بنیانگذار و مدیر عامل Fountain در گزارشی بیان کرده است که این نوع از کسب درآمد، می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها محسوب شود و مسلما در آینده می‌توانیم به روش‌های آسان و مفیدتری برای تولید محتوا و کسب درآمد دست پیدا کنیم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH