قیمت نوت 4 مشخص شد!

گلکسی نوت 4 چند هفته دیگر به‌طور رسمی معرفی می‌شود! پس از اینکه، بعد از ماه‌ها انتظار، چند روز پیش عکس‌هایی از این فبلت غول‌پیکر لو رفت، روز گذشته در یک فروشگاه آنلاین اندونزیایی اطلاعات جالبی در مورد نوت 4 منتشر شد.

دخفث-4

اولین چیزی که از این تبلیغ می‌توان استخراج کرد قیمت حدودی این فبلت است. با اینکه اطلاعات زیادی در مورد این مدل درج نشده است امل مهم‌ترین اطلاعات لازم یعنی برچسب قیمتی آن در این تبلیغ به چشم می‌خورد. هرچند این قیمت کمی از عرف موجود بیشتر بوده و  تقریبا عجیب به نظر می رسد.

قیمتی که برای این محصول درج‌شده است برابر 9499000 IDR است که با تبدیل آن چیزی در حدود 600 یورو خواهد شد. البته با توجه به قیمت سری نوت، بالا بودن قیمت نسل چهارم آن نیز غیرطبیعی نخواهد بود. نکته جالب دیگر در این تبلیغ، وجود دو مدل مختلف با دو پردازنده متفاوت است که به احتمال قوی در قیمت آن نیز موثر خواهد بود. طبیعتا نوت 4 با دو مدل پردازنده اگزینوس و اسنپدراگون وارد بازار خواهد شد، اما فرکانس این دو پردازنده مختلف هنوز به‌طور صد در صد مشخص نشده است.

آخرین اطلاعات نشان می‌دهد که اسنپدراگون 805 یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای قلب تپنده نوت 4 است. هر دو مدل نیز با 4 گیگابایت رم و دوربینی 16 مگا پیکسلی عرضه می‌شود. نوت 4 در تاریخ سوم سپتامبر و در جریان نمایشگاه IFA به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

آیا شما حاضر به پرداخت پولی در حدود 2 میلیون 500 هزار تومان برای فبلت جدید سامسونگ هستید؟

note-4-2

 

4 در مورد “قیمت نوت 4 مشخص شد!”

  1. کاش فقط مثل گالاکسی اس 5 دوربینش بیرون نزده باشه کهروی هر سطحی قرار بدیم سریع لنزش خش بیوفته متاسفانه این اشتباه در گالاکسی الفا با بامپرفلزی نیز تکرار شد ودوربین بیرون زدگی داشت ولی جدای از طراحی به 2.5 میلیون میرزه نسبت به قیمت پرچمدارهای فعلی چون سری نوت سامسونگ واقعا عالیند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH