دوربین‌های گلکسی S23 اولترا برای شکست دوربین‌های آیفون ساخته شده‌اند!

هنگامی که رویداد Unpacked سامسونگ در هفته گذشته برگزار شد، این شرکت از سری جدید گوشی هوشمند خود یعنی سامسونگ گلکسی S23 اولترا رونمایی کرد.

این شرکت گفته بود که بیشترین تمرکز سامسونگ در تولید این سری، ارتقای دوربین گلکسی S23 اولترا بوده است. سامسونگ قصد دارد از رقیب اصلی خود یعنی آیفون پیشی بگیرد. چون تاکنون همیشه کیفیت دوربین سری اولترای سامسونگ با دستگاه‌های آیفون مقایسه می‌شد، این شرکت تصمیم گرفت از بهترین دوربین خود در این سری استفاده کند.

گلکسی S23 اولترا جزو اولین گوشی‌های سامسونگ است که به سنسور 200 مگاپیکسلی مجهز شده است. سایر سنسورها نیز بهبود پیدا کرده‌اند. علاوه بر آن، قابلیت نرم‌افزاری و هوش مصنوعی نیز تقویت شده تا کاربران بتوانند به راحتی در تاریکی و نور کم به تصویربرداری بپردازند.

چو سونگ دائه که معاون اجرایی بخش گوشی‌های سامسونگ است، نقش بسیار مهمی که در توسعه دوربین این سری داشته است. او که در سال 2004 به این شرکت آمد، در توسعه دستگاه‌های جدید به سامسونگ کمک می‌کرد. چو سونگ دائه گفته بود که یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های او مقایسه شدن دستگاه‌های سامسونگ با آیفون بوده است. آیفون در برخی زمینه‌ها عالی عمل می‌کرد و می‌توانست سامسونگ را شکست دهد.

برای مثال، او شنیده بود که سامسونگ برای عکس‌برداری از طبیعت خوب است، در حالی که با اپل می‌توان فیلم‌های بهتری گرفت یا اینکه برای تصاویر پرتره از آن استفاده کرد.

در نظرسنجی جدیدی که اخیرا انجام شده است، مشخص شد که شرکت‌کنندگان خواستار دوربین سلفی بهتری بودند، که البته اصلا هم جای تعجب ندارد. بر همین اساس، سامسونگ سعی کرد از فوکوس خودکار سریع و Super HDR استفاده کرده و آن را به دوربین سلفی اضافه کند. هوش مصنوعی جدید نیز می‌تواند اطلاعات فرد را بررسی کرده و سری جدید سامسونگ را به متفاوت‌ترین گوشی‌های این شرکت تبدیل کند تا بتواند از اپل پیشی بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH