اطلاعات جدید از مدل گران قیمت آیفون 15 اولترا منتشر شد

اپل هر ساله 4 مدل مختلف آیفون شامل نسخه مینی، استاندارد، پرو و پرو مکس را به بازار عرضه می‌کند. این‌بار کمپانی در عوض عرضه آیفون 14 مینی اقدام به معرفی آیفون 14 پلاس کرد. انتظار می‌رود که اپل در سال 2023 نیز همین رویکرد را دنبال نماید. با این‌حال بر اساس گزارش‌ها، این شرکت در سال آینده مجموعه دستگاه‌های خود را مورد بازبینی قرار داده و احتمالا از یک آیفون مدل اولترا رونمایی خواهد کرد. بر اساس شنیده‌ها این گجت برترین مدل آیفون ارائه شده توسط اپل به‌شمار رفته و در مقایسه با مدل پرو مکس قدرتمندتر خواهد بود.

مارک گورمن؛ سردبیر خبرگزاری بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده که اپل به‌دنبال عرضه آیفون اولترا در کنار مدل‌های پرو و پرو مکس طی سال 2024 است. این موضوع بدان معناست که سری آیفون 16 اپل میزبان این محصول جدید کمپانی خواهد بود.

پیش از این انتظار می‌رفت که آیفون اولترا به‌عنوان یکی از اعضای خانواده آیفون 15 و جانشین مدل پرو مکس روانه بازار شود. اما اکنون ادعا شده که اپل به تولید مدل پرو مکس کماکان ادامه داده و از مدل اولترا به‌عنوان یک عضو جدید خانواده آیفون رونمایی خواهد کرد. برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که مدل آینده آیفون اولترا دارای ساختار تیتانیومی بوده و ظاهر و حس ویژه‌ای را به کاربران منتقل خواهد کرد.

تیتانیوم در مقایسه با فولاد ضدزنگ یک ماده درجه یک به‌شمار رفته و با وجود وزن سبک‌تر و استحکام بالاتر خود در برابر خراشیدگی نیز مقاوم است. در حال حاضر تعداد گوشی‌های هوشمند مجهز به بدنه تیتانیومی در بازار چندان زیاد نیست. بنابراین این موضوع یک مزیت منحصربه‌فرد برای اپل قلمداد می‌شود. همچنین تیتانیوم یک ماده گران‌قیمت به‌شمار رفته و این موضوع احتمالا موجب افزایش قیمت دستگاه خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این گوشی با برخی اصلاحات مضاعف در بخش دوربین، تراشه سریع‌تر، نمایشگر بزرگتر و احتمالا طراحی بدون پورت (فاقد درگاه لایتنینگ یا USB-C) روانه بازار خواهد شد.

 

آیفون 14 پرو مکس اپل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH