نسخه سفارشی گوشی شیائومی Civi 2 در آستانه ولنتاین معرفی شد

شیائومی در ماه سپتامبر سال گذشته از Civi 2 به‌عنوان یک گوشی هوشمند سلفی‌محور رونمایی کرد. این گوشی مجهز به 2 دوربین در قسمت جلویی و 2 عدد فلاش LED دوگانه در حاشیه فوقانی نمایشگر بوده و با 4 مدل رنگی زیبا به بازار عرضه شد.

امروز کمپانی چینی از نسخه جدید شیائومی Civi 2 موسوم به Hello Kitty Special Limited Edition رونمایی کرد. پیش‌فروش این گوشی از طریق وبسایت چینی شیائومی هم‌اکنون آغاز شده است. اما دستگاه جدید متاسفانه تنها در بازار داخلی قابل دسترس خواهد بود.

مدل جدید شیائومی Civi 2 از مشخصات داخلی مشابه با نسخه اصلی برخوردار بوده و مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی این گوشی از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی میزبانی می‌کند. این گوشی کماکان بر به‌کارگیری دوربین دوگانه در پنل جلویی تمرکز داشته و از 2 سنسور 32 مگاپیکسلی در این قسمت استفاده می‌کند. یکی از این دوربین‌ها دارای قابلیت فوکوس خودکار بوده و میدان دید 100 درجه‌ای برخوردار است.

فروش این گوشی در بستر وبسایت رسمی شیائومی از روز 9 فوریه (20 بهمن ماه) آغاز خواهد شد. این محصول 2799 یوان (معادل 410 دلار) قیمت‌گذاری شده است. مدل پایه شیائومی Civi 2 مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز پیش‌تر با قیمت‌گذاری مشابهی عرضه شد. این مدل اکنون پس از اعمال تخفیف جزئی با قیمت‌گذاری 2699 یوان (کمی ارزان‌تر از 400 دلار) به فروش می‌رسد.

شیائومی Civi 2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH