تهران در میان 20 شهر فعال جهان در حوزه ارز‌های دیجیتال!

در فهرست جدیدی که از برترین شهرهای فعال در حوزه ارز دیجیتال در سال 2023 منتشر شد، مشخص شد که تهران جزو بیست شهر برتر در این حوزه قرار دارد.

در این فهرست، کارشناسان علاوه بر بررسی معیارهای مهمی مانند مالیات و کیفیت زندگی، به پردازش شاخص‌هایی از جمله تعداد کلی شرکت‌های فعال در این حوزه و متخصصان نیز پرداختند. با این تفاسیر، وضعیت تهران از نظر ارز دیجیتال و شرکت‌های موجود در آن خوب بوده و متخصصان زیاد باتجربه‌ای نیز در این عرصه فعالیت دارند.

در این فهرست لندن در رتبه یک قرار دارد و پس از لندن، دبی و نیویورک قرار گرفته‌اند. در این شهرها بیشتر از 800 شرکت فعال در حوزه ارز دیجیتال ساخته شده است و حدود 2173 نفر در فعالیت‌های مربوط به کریپتو در لندن مشغول به کار هستند.

در نیویورک بیش از 1400 نفر در بازار ارز دیجیتال کار می‌کنند و پس از آن شهرهایی مانند سنگاپور، لس آنجلس و زوگ قرار می‌گیرند. مالیات کریپتو در سنگاپور بسیار رضایت‌بخش بوده و بیش از 25 درصد مالکیت رمز ارز دارد.

تهران در جایگاه هفدهم قرار دارد!

پس از شهرهای مذکور، ده شهر برتر شامل هنگ کنگ، پاریس، ونکوور و بانکوک هستند و پس از آن نیز شیکاگو، برلین، ساپورو، لاگوس، لیسبون، کویت، تهران، سیدنی، اوزاکا، و کوالالامپور قرار داشته و جزو 20 شهر بعدی خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH