اطلاعات جدیدی از گوشی اقتصادی نوکیا G22 منتشر شد

به‌نظر می‌رسد که نوکیا در تدارک رونمایی از یک گوشی جدید سری G خود با نام نوکیا G22 است. این مدل احتمالا جانشین نوکیا G21 به‌شمار رفته و اکنون در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است.

نوکیا G22 در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 308 و 1094 را کسب کرده است. این امتیازات برای یک گوشی ارزان‌قیمت‌ با توجه به مشخصات آن مناسب به‌نظر می‌رسند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که نوکیا G22 مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای Unisoc T606 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali-G57 و 4 گیگابایت رم خواهد بود. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری اندروید 12 و رابط کاربری اصلی اندروید هستیم.

در حال حاضر کاربران منتظر انتشار اطلاعات بیش‌تر پیرامون مشخصات فنی نوکیا G22 هستند. با این‌حال مرور مشخصات مدل نسل قبلی موسوم به نوکیا G21 چندان خالی از لطف نخواهد بود. نوکیا G21 مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی بوده و در فوریه سال 2022 روانه بازار شد. این گوشی مجهز به یک ناچ قطره‌ای شکل بوده که از دوربین سلفی میزبانی می‌کند.

توان پردازشی نوکیا G21 از طریق تراشه 8 هسته‌ای Unisoc T606، حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. این گوشی مجهز به سیستم‌عامل اندروید 11، درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی و پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو است. دوربین جلویی دستگاه نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

انرژی مورد نیاز گوشی از طریق یک باتری 5050 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 18 واتی تامین می‌شود. این گجت با برچسب قیمتی 12999 روپیه و 2 مدل رنگی Dusk و Nordic Blue در بازار هندوستان عرضه می‌شود. در مجموع واضح است که نوکیا G22 برای موفقیت در بازار بایستی کارهای زیادی را انجام دهد و بر اساس اطلاعات فهرست گیک‌بنچ به‌نظر می‌رسد که این کارها را به خوبی انجام خواهد داد. بی‌تردید طی روزهای آینده نوکیا جزئیات بیش‌تری را در رابطه با نوکیا G22 منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH