هواوی طی 3 سال اخیر 80 میلیون کاربران خود را از دست داده است

ریاست شیائومی هنگام صحبت پیرامون موفقیت‌های اخیر شرکت خود به موضوع هواوی و تاثیرات ناشی از تحریم‌های ایالات‌متحده بر این کمپانی پرداخت. به گفته لو ویبینگ، هواوی طی مدت 3 سال گذشته و در نتیجه همین تحریم‌ها 80 میلیون نفر از کاربران خود را از دست داده است.

بعلاوه ظاهرا رئیس شیائومی می‌داند که این افراد به چه شرکت‌های دیگری مراجعه کرده‌اند. به گفته وی بیش‌تر کاربران جدا شده از هواوی به برند شیائومی روی آورده‌اند. به بیان دقیق‌تر، مدیرعامل شیائومی ادعا کرده که 50 میلیون نفر از کاربران سابق هواوی به شیائومی مهاجرت کرده‌اند. 20 میلیون نفر، استفاده از محصولات اپل را ترجیح داده و نهایتا 10 میلیون نفر باقیمانده نیز به استفاده از محصولات آنر روی آورده‌اند. نحوه دریافت این آمار و ارقام از جانب شیائومی هنوز مشخص نشده است.

اکنون هواوی به تدریج در حال قدرت گرفتن دوباره در بازار گوشی‌های هوشمند است. اما تحریم‌های موجود، توانایی‌های تولیدی این شرکت را محدود نموده است. مشخصا این شرکت چینی نمی‌تواند به آخرین پلتفرم‌های مجهز به اتصال 5G دسترسی داشته باشد. به همین دلیل احتمالا هواوی P60 یک گوشی پرچم‌دار به‌شمار نخواهد رفت؛ چرا که از یک پلتفرم کاملا غیر برتر بهره‌برداری خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH