سامسونگ توضیح می‌دهد: چرا AMOLED بهتر از LCD است؟

samsung-main

سامسونگ سال‌ها است، ویژگی‌های صفحات AMOLED خود را تبلیغ می‌کند، اما اخیرا با عرضه Galaxy Tab S 10.5 و Tab S 8.4 که اولین تبلت‌های Super AMOLED با رزلوشن بالا هستند، این تبلیغات را شدت بخشیده است.

بدون این که به جزییات وارد شویم، سامسونگ با انتشار مجموعه‌ای از تصاویر حاوی اطلاعات، نشان می‌دهد چرا صفحات Super AMOLED نسبت به LCD برتری دارند. در میان دلایل فهرست شده سامسونگ، نسبت کنتراست، زوایای دید بازتر و تصاویر دقیق‌تر به چشم می‌خورند. این صفحات دیود خود‌ساتع و پیکسل‌هایی قابل کنترل در قیاس با واحد‌های بک‌لایت LCDها دارند. این دیود‌های خود ساتع سرعت واکنش را بالا می‌برند و از خود چیزی باقی نمی‌گذارند. کنتراست بالاتر در محیط‌های مختلف، تصویر را واضح‌تر و با جزییات بیش‌تری نشان می‌دهد. زاویه دید گسترده، دیدی واضح از تمامی جهت‌ها بدون احساس ناراحتی به شما ارایه می‌دهد.

با صفحات Super AMOLED که رزلوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ ارایه می‌دهند، Galaxy Tab S 10.5 و Tab S 8.4 به طور حتم در میان بهترین تبلت‌های امسال جای می‌گیرند. البته آن‌ها ویژگی‌های جذاب دیگری هم در کنار صفحه نمایش زیبا دارند. از جمله پردازنده هشت‌هسته‌ای Exynos 5، سه گیگابایت رم، حافظه داخلی قابل ارتقا، دوربین‌ پشتی ۸ مگاپیکسلی و اندروید کیت‌کت ۴.۴.

Galaxy Tab S ۸.۴ در حال حاضر قیمتی معادل ۳۹۹ دلار دارد و مدل ۱۰.۵ اینچی که کمی گران‌تر است، ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد. هر دو تبلت در تمام دنیا به شکل گسترده موجود هستند و می‌توانند در رده پرفروش‌ترین تبلت‌های سامسونگ که تا به حال تولید شده‌اند قرار بگیرند.

samsung2

samsung3

 samsung4

samsung5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH