اکسپریا M2 اندروید 4.4.2 را دریافت کرد!

دریافت بروزرسانی جدید آرزوی هر کاربری است که امروز سونی به آرزو آپدیت نسخه جدید برای کاربران اکسپریا M2 تحقق بخشید، روز جمعه کمپانی سونی شروع به انتشار نسخه 4.4.2 سیستم عامل اندروید برای گوشی اکسپریا M2 کرد که کاربران بر حسب موقعیت مکانی آن‌ را دریافت می‌کنند. شایان ذکر است که این بروزرسانی فقط برای نسخه تک سیم‌کارته است و نسخه دو سیم‌کارته آن فعلا بروزرسانی را دریافت نکرده است.

xperia-m2

سونی در این آپدیت علاوه بر محیط کاربری، مشکلات امنیتی را نیز بهبود بخشیده. در آپدیتی که دیروز منتشر شد، سونی بخش لانچر، تم‌ها، سونی مدیا، تنظیمات سریع و انیمیشن هنگام روشن شدن را تغییر و بهبود داده است.

سونی اکسپریا M2 دارای صفحه نمایش 4.8 اینچی با رزولویشن 540 در 960 است که تراکم پیکسلی 229ppi را ارایه می‌دهد. همچنین یک پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 400 با فرکانس 1.2 GHz به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 305 پردازش‌های مورد نیاز این گوشی را انجام می‌دهند. اکسپریا M2 برای ذخیره سازی از 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. دوربین این گوشی نیز 8 مگاپیکسلی است. انرزی مورد نیاز M2 را یک باتری 2300 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند.

اندروید 4.4.2 اکنون در کشور‌هایی نظیر روسیه، سنگاپور، تایلند و فرانسه برای اکسپریا M2 ارایه شده است و به‌زودی سایر کشور‌ها نیز این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. شایان ذکر است که برای بروزرسانی دستگاه، فقط باید از کامپیوتر استفاده کرد و امکان بروزرسانی از طریق خود گوشی وجود ندارد.

منبع: phonearena

3 در مورد “اکسپریا M2 اندروید 4.4.2 را دریافت کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH