خرید کاردانو

با فعالیت مجدد نهنگ‌ها کاردانو؛ آیا زمان خرید کاردانو فرا رسیده؟

نهنگ‌های بازار ارز دیجیتال در حال خرید کاردانو هستند. آیا این موضوع می‌تواند خبر از افزایش قیمت این رمزارز بزرگ در آینده باشد؟

ارز دیجیتال کاردانو در حال حاضر از لحاظ ارزش بازار یا مارکت کپ در جایگاه هشتم بازار قرار گرفته است. قیمت توکن بومی شبکه کاردانو یعنی ADA در سال 2022 نزدیک به 82 درصد کاهش پیدا کرد و در سال 2023 تا زمان جاری با افزایش 45 درصدی همراه بود.

داده‌های آن‌چین نشان می‌دهد که در ماه فوریه 2023، تعداد تراکنش‌های شبکه کاردانو به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کردند. در واقع به طور میانگین نزدیک به هزار و 700 تراکنش به صورت روزانه به ارزش 100 هزار دلار و یا بیشتر در این شبکه مشاهده می‌شود. این در حالی است که در ماه قبل از آن یعنی ژانویه به طور روزانه نزدیک به 300 تراکنش در روز را شاهد بودیم. این موضوع می‌تواند نشانه مثبتی برای قیمت ADA باشد.

از زمان سقوط صرافی بزرگ FTX در تاریخ 9 نوامبر 2022، سرمایه‌گذران بزرگ ADA که در کیف پول خود بیش از 10 هزار تا 10 میلیون توکن ADA ذخیره می‌کنند، تقریبا 659.53 میلیون توکن کاردانو معادل 235.5 میلیون دلار خریداری کردند.

سرمایه‌گذاران حرفه‌ای معمولا زمانی وارد فاز خرید می‌شوند که قیمت‌ها با کاهش شدید مواجه می‌شوند و به کف قیمتی خود می‌رسند. در مورد کاردانو، اصلاحی قیمتی به گونه‌ای بوده که باعث شده این سرمایه‌گذاران هنگام خرید با ریسک کمتری مواجه شوند.

به طور کلی فاکتور‌های زیادی در تعیین آینده قیمت یک رمزارز تاثیرگذار هستند و به طور قطعی نمی‌توان روند قیمت را پیشگویی کرد؛ بنابراین مدیریت سرمایه در سرمایه‌گذاری نباید فراموش شود. استفاده از قوانین مناسب مدیریت سرمایه تا حدودی می‌تواند جلوی ضررهای غیرقابل قابل تحمل را بگیرد.

از کجا کاردانو بخریم؟

شما می‌توانید با استفاده از پلتفرم معاملاتی ارزیف به‌راحتی اقدام به خرید رمزارز کاردانو کرده و آن را به کیف پول خارجی خود انتقال دهید. پلتفرم ارزیف همچنین از میم کوین‌های مختلف زیادی از جمله بیتگرت، اسپوکی شیبا، متاپتز، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، ریوشی، همستر و… پیشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید اپلیکیشن ارزیف را دانلود و نصب کنید و معاملات خود را به راحتی انجام دهید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH