لنوو به زودی از سری جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود به نام GeekPro G5000 رونمایی می‌کند

لنوو برندی است که در طی این چند سال، با ساخت بهترین محصولات با کارایی و عملکرد بالا انتظارات کاربران را برآورده کرده بود. در حال حاضر نیز این کمپانی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود رونمایی کرده است. این سری لپ‌تاپ‌ها که GeekPro G5000 نام دارند، برتر از سری Legion خواهند بود.

در گذشته، کاربرد بازی در این سری به چشم نمی‌خورد، اما اکنون تنها برای گیم طراحی شده و نسخه بسیار مقرون به‌صرفه‌ای نیز هستند. طبق پوستری که لنوو منتشر کرده، سری GeekPro G5000 عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت.

البته هنوز مشخصات زیادی از این دستگاه‌ها در فضای وب قرار نگرفته، ولی احتمالا با ویژگی‌های بسیار منحصر به‌فردی وارد بازار خواهند شد. انتظار داریم این سری از لپ‌تاپ‌های کمپانی لنوو که برای گیمینگ طراحی شده‌اند، به پردازنده قدرتمند، کارت گرافیک اختصاصی و نمایشگری با رفرش ریت بالا مجهز شده باشند.

سری گیمینگ لنوو Legion که در گذشته وارد بازار شد، به دلیل عملکرد خوب و طراحی جذابش، در لیست بهترین لپ‌تاپ‌های مناسب بازی قرار گرفت ولی قیمت بالایی دارد. به همین خاطر، کاربران انتظار دارند که این سری جدید از لپ‌تاپ‌ها، بسیار اقتصادی باشند و برای گیمرها گزینه قدرتمندتری به حساب بیایند.

انتظار داریم که در روزهای آینده جزییات بیشتری از مشخصات لپ‌تاپ‌های گیمینگ GeekPro G5000 منتشر شوند، با ما همراه باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH