چرا سری سامسونگ گلکسی S23 شارژدهی بالایی دارد؟

کمپانی سامسونگ در رویداد جدیدی که برگزار شد، از سری جدید گوشی‌های خود یعنی سامسونگ گلکسی S23 رونمایی کرده و پس از بررسی‌های فراوان مشخص شد که این دستگاه‌ها می‌توانند در صدر بهترین گوشی‌های اندرویدی 2023 قرار بگیرند.

سامسونگ گلکسی S23 نه تنها در بازی خوب عمل می‌کند، بلکه قادر است تصاویر و ویدیوهای زیبایی را نیز ثبت کند. با این وجود، هیچ تغییری در نمایشگر این سری به چشم نمی‌خورد.

البته، سامسونگ سعی کرده بود سری گلکسی S22 را با نمایشگر خوبی عرضه کند، مخصوصا مدل اولترای این نسل از صفحه‌نمایش‌ فوق‌العاده برخوردار بود. با این وجود، مشخص شد که سری S23 با نمایشگر جدیدتری وارد بازار می‌شوند.

اگرچه این نمایشگر نسبت به نسل قبلی رزولوشن یکسانی دارد و به حداکثر روشنایی و HDR مجهز شده، ولی گفته می‌شود که عملکرد بهتری را از خود نشان داده است. سامسونگ اعلام کرد که این ارتقا به دلیل الکترون‌های سریع‌تری است که در پانل اولد قرار گرفته‌اند. در نتیجه، میزان انرژی 13 تا 16 درصد کمتر شده، این در حالی است که همان سطح روشنایی نسل قبل در این نسل نیز به چشم می‌خورد.

یکی از کارشناسان معروف در حوزه فناوری‌ نمایشگر، دایلان راگا، درباره بهبود سامسونگ گلکسی S23 اینچنین بیان کرده است که ممکن است این تغییرات به دلیل زیرپیکسل‌های متفاوت سبز و قرمز جدید باشد. او در ادامه این دستگاه را با آیفون 14 پرو اپل مقایسه کرد و گفت که سامسونگ گلکسی S23 می‌تواند 0.6 وات انرژی کمتری مصرف کرده و روشنایی نمایشگر را به 1150 نیت برساند.

علاوه بر این ویژگی‌ها، در صفحه نمایش جدید سری S23 ویژگی Vision Booster نیز تعبیه شده که می‌تواند در مواقعی که نور زیاد است به تنظیم دقیق رنگ‌ها کمک شایانی کند. سامسونگ موفق به دریافت مجوز محافظت از چشم نیز شده است.

حالا نیز کارشناسان پس از بررسی‌های متعدد متوجه شده‌اند که این فناوری صفحه نمایش می‌تواند در بالا بردن عمر باتری سری سامسونگ گلکسی S23 نقش بسزایی داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH