سامسونگ وارد بازار هوش مصنوعی می‌شود؛ ایجاد یک ابزار مشابه با ChatGPT در دستور کار شرکت کره‌ای

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ الکترونیکس به محبوبیت فزآینده ربات‌های چت، مدل‌های زبانی و سایر پیاده‌سازی‌های مشابه در زمینه هوش مصنوعی پی برده و نسبت به ورود به این حوزه علاقه‌مند شده است. بر اساس اعلام ریاست واحد موبایلی سامسونگ، این شرکت به همکاری با شرکت‌های مختلف در زمینه هوش مصنوعی علاقه دارد.

دکتر Tae Moon Roh؛ ریاست سامسونگ موبایل در جریان رویدادی که به عرضه سری جدید گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت اختصاص داشت اعلام کرد که همکاری‌هایی از این دست در آینده نزدیک کاملا امکان‌پذیر است. بعلاوه وی اعلام کرد که خدمات هوش مصنوعی به توسعه فناوری‌های موبایلی غول کره‌ای کمک خواهد کرد. برای مثال وی به ربات چت ChatGPT اشاره کرد.

به گفته وی یادگیری ماشینی ChatGPT و یادگیری عمیق نشان‌دهنده نوآوری هستند و مدل زبانی، راه را برای توسعه آینده سامسونگ هموار خواهد کرد. البته سامسونگ به نوبه خود به پیشرفت‌های خاصی در زمینه هوش مصنوعی دست یافته است. اما اکنون روی کلام با یک جهت بسیار خاص و ویژه در زمینه فناوری‌های هوش مصنوعی است.

بنابراین مرکز مربوطه در این شرکت برای جستجوی برترین فناوری‌های هوش مصنوعی در آینده آماده همکاری با شرکای مختلف است. TM Roh از گوگل، آمازون و مایکروسافت به‌عنوان شرکای احتمالی یاد کرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH