از این پس می‌توانید در کامنت‌های اینستاگرام، گیف ارسال کنید

اینستاگرام از ویژگی جدید خود که شامل استفاده از گیف در قسمت کامنت‌ پست‌ها است، رونمایی کرد. ویژگی مشابه این نیز مدتی است که در قسمت پاسخ به استوری‌های کاربران عرضه شده؛ با این ویژگی می‌توان گیف موردعلاقه خود را انتخاب کرده و آن را به جای پاسخ متنی ارسال کنید.

آنطور که گفته شده  چندین کاربر اخیرا این ویژگی جدید را مشاهده کرده بودند و می‌توانستند در قسمت نظرات زیر پست‌ها، گیف موردنظر خود را ارسال کنند.

این کاربران که به ویژگی جدید دست پیدا کرده‌اند، کاربران iOS در اینستاگرام هستند. پس به نظر می‌رسد این ویژگی به صورت محدودی عرضه شده و هنوز هم بسیاری از کاربران با وجود آپدیت این پلتفرم، نتواستند گیف‌ها را در قسمت نظرات مشاهده کنند. هنوز مشخص نیست که چه زمانی کاربران اندروید می‌توانند از این بروزرسانی بهره‌مند شوند.

با این وجود، این برنامه با ارائه ویژگی جدیدی به نام Quiet Mode اعلام کرده بود که قصد دارد مدتی به کاربران فضا بدهد تا از اعلان‌های رسانه اجتماعی دور باشند و به طور موقتی نوتیفیکیشن‌ها را غیرفعال کند. همچنین اکنون می‌توان محتوایی که دوست ندارید را علامت‌گذاری کرده تا تنها در قسمت اکسپلور و ریلز محتوای موردعلاقه خود را ببینید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH