تصاویر زنده گوشی ردمی 12C پیش از معرفی رسمی در فضای وب منتشر شد

شیائومی در تدارک رونمایی از گوشی هوشمند ردمی 12C در بازار است. گوشی‌های ردمی A1 و ردمی A1 پلاس چند ماه پیش و با قیمت‌گذاری مناسب عرضه شدند. اکنون ظاهرا ردمی 12C در آستانه معرفی قرار داشته و احتمالا به‌زودی شاهد انتشار اطلاعات رسمی پیرامون آن خواهیم بود.

با این‌‌حال اکنون به‌نظر می‌رسد که تصاویر زنده این گجت بیش از عرضه رسمی آن در فضای وب لو رفته است. عکس‌های فاش شده، تمامی جوانب طراحی و شکل ظاهری دستگاه را نمایش می‌دهند.

شایان به ذکر است که این گوشی هوشمند هم‌اکنون در بازار چین عرضه شده و به‌زودی شاهد عرضه آن در بازارهای جهانی خواهیم بود. عکس‌های لو رفته نشان‌دهنده طراحی کلی گوشی و جعبه خرده فروشی آن هستند. جعبه خرده فروشی گوشی مشابه با مدل‌های پیشین شیائومی است. ردمی 12C دارای یک برآمدگی دوربین روی پنل پشتی است که به ماژول دوربین ردمی نوت 10 شباهت قابل‌توجهی دارد.

برند چینی، اندازه اولین لایه برآمدگی را بزرگتر کرده و آن‌را با حسگر اثرانگشت ادغام نموده است. در همان ناحیه برجسته اطراف برآمدگی دوربین نیز برند ردمی حک شده است.

تصویر لو رفته نشان‌دهنده این گجت با الگوی زیگزاگی روی پنل پشتی آن است. موقعیت دکمه‌ها با تمامی گوشی‌های هوشمند دیگر شیائومی یکسان بوده و کلیدهای پاور و تنظیم میزان بلندی صدا نیز در سمت راست بدنه دستگاه قرار دارند. ظاهر دستگاه بسیار جذاب است؛ اما نهایتا همه چیز به سلیقه شخصی کاربران بستگی دارد.

در حال حاضر پیرامون مشخصات و ویژگی‌های کلی دستگاه اطلاعات زیادی در دست نیست.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH