تصاویر گوشی وان‌پلاس 11 کانسپت با نوارهای نورانی روی پنل پشتی منتشر شد + ویدیو

کمپانی وان‌پلاس در جریان برگزاری رویداد MWC 2023 در شهر بارسلون در هفته آینده از یک دستگاه مفهومی جدید رونمایی خواهد کرد. اکنون نخستین تصاویر از وان‌پلاس 11 کانسپت در فضای اینترنت منتشر شده است. این تصاویر نشان می‌دهند که پنل پشتی گوشی از نوارهای نورانی و یک ماژول جزیره‌ای دوربین با اندازه بزرگتر میزبانی می‌کند.

نوارهای آبی‌رنگ تمام فضای پشتی دستگاه را پوشانده و در اطراف ماژول جزیره‌ای دوربین نیز به چشم می‌خورند. وان‌پلاس اقدام به انتشار یک یادداشت رسمی در رابطه با گوشی مفهومی آینده خود نموده است. در این یادداشت، نوارهای نورانی نمایش داده شده در تصاویر تحت عنوان رگ‌های خونی که کل فضای پشتی دستگاه را در برگرفته‌اند؛ توصیف شده است.

این تصاویر با برجسته کردن خطوط لوله‌ای شکل آبی‌رنگ که از کل فضای پنل پشتی گوشی عبور می‌کنند؛ پیشرفت‌های مهندسی در وان‌پلاس 11 کانسپت را به معرض نمایش می‌گذارند. این تصاویر به‌صورت ضمنی نشان می‌دهند که وان‌پلاس 11 کانسپت دارای مجموعه‌ای از رگ‌های خونی منحصربه‌فرد است.

خطوط لوله‌ای شکل تعبیه شده روی پنل پشتی وان‌پلاس 11 کانسپت با الهام گرفتن از آرامش و قدرت چشمگیر یک دریاچه یخبندان درون کالبد یک طرح شیشه‌ای جسورانه و آینده‌نگرانه قرار گرفته‌اند.

اطلاع از نحوه کارکرد وان‌پلاس 11 کانسپت امری جالب توجه خواهد بود. همچنین جالب خواهد بود که ببینیم نوارهای نورانی دارای کارکردی مشابه با Nothing Phone 1 بوده یا اینکه هدف متفاوتی نظیر خنک‌سازی فعال گوشی را دنبال می‌کنند.

تیزرهای وان‌پلاس 11 کانسپت

در کنار این تصاویر، پیت لاو؛ مدیرعامل وان‌پلاس یک تیزر ویدیویی برای وان‌پلاس 11 کانسپت را در توییتر منتشر کرد. این تیزر ویدیویی، گوشی را حین کارکرد و برای مدت زمان کوتاهی نمایش می‌دهد.

به گفته پیت لاو این گوشی از یک فناوری کاملا جدید در صنعت رونمایی خواهد کرد. اما اکنون بایستی منتظر ماند و دید که این فناوری واقعا چه دستاوردهای ویژه‌ای را به ارمغان خواهد آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH