کاربران گلکسی S23 اولترا از یک مشکل در صفحه‌نمایش شکایت دارند

بسیاری از کاربران ‘گلکسی S23 اولترا از نقص صفحه‌نمایش گوشی جدید خود شکایت دارند.

با توجه به پست‌هایی که در انجمن Reddit، توییتر و سامسونگ منتشر شده است، مشکلاتی در مورد صفحه‌نمایش وجود دارد. به طور دقیق‌تر، به نظر می‌رسد که نمایشگر یک تغییر شکل جزئی دارد. برای اکثر کاربرانی که دستگاهشان آسیب دیده، نقص ظاهری در سمت چپ پایین یا سمت راست دیده شده، برخی نیز آن را در هر دو طرف دیده‌اند.

گوشی گلکسی S23 اولترا با قیمت 1200 دلار یک دستگاه بسیار گران قیمت است، بنابراین کاربران حق دارند در مورد مشکل اعوجاج صفحه نگران و ناراضی باشند.

خوشبختانه جای نگرانی نیست. سامسونگ بریتانیا در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که این مشکل را در دو دستگاه گلکسی S23 اولترا مشاهده کرده بود، توضیح داد که این یک نقص نیست و ممکن است برخی از قسمت‌های نمایشگردر ظاهر له شده باشند زیرا صفحه‌نمایش چندین لایه شیشه دارد که به یکدیگر متصل شده‌اند تا از ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن اطمینان حاصل کنند.

به طور خلاصه، حتی اگر گوشه‌های پایینی گلکسی S23 اولترا ممکن است باعث شود تا فکر کنید که محصول معیوب است، اینطور نیست. در بیشتر موارد، شما باید واقعاً از نزدیک نگاه کنید یا نوری به آن بتابانید تا حتی متوجه این مشکل شوید و اکثر کاربران متوجه آن نیز نخواهند شد.

در واقع، این به اصطلاح مشکل در گوشی‌های سامسونگ، یک اتفاق رایج است و این شرکت حتی یک صفحه اختصاصی دارد تا توضیح دهد که رد خطوط انباشته روی نمایشگر عیب محصول نیست. سامسونگ گفته است:

صفحه نمایش از لایه‌های مختلفی تشکیل شده است که برای محافظت از آن در برابر آب و گرد و غبار به هم فشرده شده‌اند. انعکاس نور می‌تواند باعث شود نمایشگر مخدوش به نظر برسد. این لایه‌ها از اجزای زیادی تشکیل شده است، از جمله شیشه سکوریت سطحی که مستقیماً روی صفحه‌نمایش را پوشانده است. این طراحی یک ساختار ضد آب / ضد گرد و غبار را ایجاد می‌کند که می‌تواند به طور موثر از نفوذ اجسام یا مایعات خارجی جلوگیری کند. تمامی محصولات سامسونگ از بازرسی‌های کیفی داخلی سختگیرانه عبور کرده‌اند. پنل صفحه‌نمایش یک جزء متشکل از اجزای متعدد است (شیشه حرارتی سطحی، محافظ گرد و غبار، لایه ضد آب و…) که در زیر نور قوی، خطوط پس از شکست نور ممکن است در زوایای خاصی دیده شوند. این یک پدیده طبیعی است و بر عملکرد و عمر محصول تأثیر نمی‌گذارد، پس لطفاً نگران نباشید.

از نظر ظاهری، ممکن است گلکسی S23 اولترا یک به‌روزرسانی بدون تغییر به نظر برسد، اما بهبودهای زیادی در بطن خود دارد، از جمله تراشه سفارشی جدید اسنپدراگون 8 نسل 2، دوربین 200 مگاپیکسلی و عمر باتری طولانی‌تر. این گوشی ثابت کرده است که در بین خریداران اولیه بسیار محبوب است و اگر این روند ادامه یابد، به یکی از بهترین گوشی‌های سال 2023 تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH