لیست قیمت چراغ قوه

در این صفحه لیست قیمتی 15 چراغ قوه محبوب و پرفروش موجود در بازار را در قالب سه دسته چراغ قوه ارزان، متوسط و گران به شما معرفی کرده‌ایم.

چراغ قوه یکی از ابزارهای دوست‌داشتنی و کاربردی در کشوی ابزارهای هر خانه و محل کاری است. حتی گروهی از افراد به عنوان تفنن، به جمع‌آوری کلکسیون‌های چراغ قوه مشغول هستند. بنابراین چراغ قوه‌ها دنیای بسیار گسترده‌ای داشته و انواع مختلفی از آن در قیمت‌های مختلف تولید و به بازار ارائه می‌شود. به همین دلیل نیز قیمت چراغ قوه می‌تواند دارای طیف وسیعی بوده و از مدل‌های بسیار ارزان تا مدل‌های بسیار گران‌تر را در برگیرد. در این نوشته می‌خواهیم محبوب‌ترین چراغ قوه‌های موجود در بازار ایران را از نظر قیمتی در سه دسته ارزان قیمت، میان قیمت و گران قیمت، بررسی کنیم. ‌

 

بهترین چراغ قوه‌های ارزان قیمت

 

با یک جستجوی ساده در بازار، احتمالا با صدها مدل چراغ قوه بی نام و نشان روبه‌رو خواهید شد؛ که مانند قیمت رینگ لایت ارزان قیمت با تعرفه‌های بسیار عجیب و کم فروخته می‌شوند. اما برای افراد حرفه‌ای‌تر و آنهایی که می‌خواهند یک دستگاه مطمئن همراه خود داشته باشند؛ می‌توان گفت لیست قیمت چراغ قوه ارزان قیمت از عدد حدودا 300 هزار تومان شروع شده و تا یک میلیون تومان ادامه دارد. بر همین اساس در این بخش 5 چراغ قوه محبوب و پرفروش در این بازه قیمتی را به‌طور مختصر برای شما لیست کرده‌ایم.

چراغ قوه شیائومی BEEBEST مدل F1. این مدل را می‌توانید با قیمت حدود 350 هزار تومان خریداری کنید. شیائومی برند معتبری است؛ و قابلیت اطمینان خوبی دارد. این دستگاه با بدنه آلومینیومی، باتری نیم قلمی قابل شارژ و بند نگهدارنده است. همچنین در حالت فلش توان ایجاد 250 لومن نور را داشته و به‌طور میانگین با یک بار شارژ بنابر میزان نور تنظیم شده، 2 تا 4 ساعت شارژ نگه می‌دارد.

چراغ پیشانی رونیکس مدل RH-4282. این مدل با قیمت حدودی 500 هزار تومان، گزینه‌ای عالی و قابل اعتماد است. این دستگاه با 160 لومن نور واقعی، قدرت پرتاب نور 150 متری، عمر باتری 4 تا 6 ساعته با سه عدد باتری قلمی و وزن 95 گرمی ارائه می‌شود.

چراغ قوه کامی سیف KM-2636. این دستگاه با میانگین قیمت 400 هزار تومان، می‌تواند فضای 200 متری روبه‌روی شما را روشن کند. این دستگاه به‌طور میانگین 5 ساعت شارژدهی داشته و با دسته ارگونومیک، گزینه‌ای عالی برای گرفتن طولانی‌مدت در دست است.

چراغ پیشانی اسمال سان مدل W647-NEW. این مدل یک دستگاه حرفه‌ای با قیمت ارزان و حدود 500 هزار تومان است. وجود 4 حالت نورپردازی، 5000 لومن میزان نور و 650 متر قدرت پرتاب نور به‌خوبی نشان‌دهنده این موضوع است. هرچند برند آن آنقدرها شناخته شده نیست.

چراغ قوه حرفه‌ای نووا مدل NTL-3033. آخرین مدل پیشنهادی ما از لیست چراغ قوه ارزان قیمت یک دستگاه حرفه‌ای است. بدنه مقاوم، برد 300 متری نور، روشنایی 280 لومن، 320 ساعت شارژدهی و امکان استفاده به عنوان پاوربانک، از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه است. قیمت این دستگاه حدودا 1 میلیون تومان است.

بهترین چراغ قوه‌های میان قیمت

 

اگر به دنبال یک گزینه جدی‌تر برای خرید چراغ قوه هستید؛ ناچار به پرداخت مبلغ بیشتری خواهید بود. طبیعتا این مدل‌ها از استحکام و دوام بیشتری برخوردار بوده، امکانات جانبی بیشتری داشته و به‌طور کلی گزینه حرفه‌ای‌تری برای فعالیت‌هایی نظیر طبیعت‌گردی، فعالیت‌های کارگاهی و… است. لیست چراغ قوه میان قیمت ما نیز شامل معرفی 5 دستگاه در بازه قیمتی 1 الی 5 میلیون تومان است.

چراغ پلیسی اسمال سان مدل ZY-T207. این مدل با قیمت یک میلیون و 300 هزار تومان ارائه می‌شود. برد 650 متری نور، شارژ 10 تا 12 ساعته، ضد آب بودن و وجود پک باتری 4 تایی، از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه است.

چراغ قوه پلیسی اسمال سان T173. این مدل با قیمت یک میلیون و 800 هزار تومان ارائه می‌شود. میزان نور 4500 لومن، 4 حالت نوردهی، قابلیت ضد آب و ضد ضربه و برد نور 700 متری، از ویژگی‌های مهم این دستگاه است.

چراغ قوه ضد انفجار دایسون مدل DF104-2W SF13. اگر به دنبال یک گزینه واقعا حرفه‌ای هستید؛ این چراغ قوه را در نظر بگیرید. مهم‌ترین ویژگی این مدل قابلیت ضد انفجار آن است. همچنین تا عمق یک متری در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کند. این مدل قیمتی حدود 5 میلیون تومان دارد.

چراغ قوه و پاوربانک 6 کاره شیائومی Xiaomi NE20030 NexTool Outdoor 6 in 1 Thunder Flashlight. این دستگاه با قیمتی حدود 3 میلیون تومان و برند معتبر شیائومی، گزینه‌ای بسیار جذاب در این بازه قیمتی است. این دستگاه ضد آب، گرد و غبار و ضربه است. همچنین بدنه آن از پلاستیک ABS آلومینیوم بدنه هواپیما ساخته شده است.

چراغ پیشانی بلک دیاموند Black Diamond مدل SPOT 400. این مدل قیمتی حدود 2 میلیون تومان دارد. ضد آب بودن، طول عمر باتری نسبتا خوب، قدرت روشنایی 400 لومن و نور دید در شب، این مدل را به یک گزینه عالی تبدیل کرده است.

بهترین چراغ قوه‌های گران قیمت

 

در نهایت خرید این چراغ قوه‌ها به هر کسی پیشنهاد نمی‌شود. این مدل‌ها اغلب در دسته چراغ قوه‌های تاکتیکی قرار می‌گیرند. بسیاری از آنها چراغ قوه‌های پلیسی بوده و به عنوان چراغ قوه تاکتیکی شناخته می‌شوند. این مدل‌ها معمولا از نظر میزان نور، توان باطری، قابلیت شارژ، استحکام بدنه در برابر ضربه و موارد مشابه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. در این بخش نیز 5 گزینه محبوب را به عنوان لیست قیمت چراغ قوه‌های گران به شما معرفی می‌کنیم. این دستگاه‌ها از قیمت 5 میلیون تومان به بالا شروع می‌شوند.

چراغ قوه Olight X9R Marauder. اگر می‌خواهید در هر وسیله‌ای بهترین را داشته باشید؛ به سراغ این گزینه بیایید. این مدل با 27 میلیون تومان قدرت، انتخابی بی حرف پس و پیش است. وزن 1.8 کیلوگرم، مقاومت در برابر نفوذ آب، 25 هزار لومن خروجی نور، 630 متر پرتاب نور و قطر کاسه 100 میلی‌متری، آن را به بهترین گزینه تبدیل کرده است.

نورافکن دستی ایمالنت مدل ms18. یک گزینه جذاب و خوش قیمت در لیست قیمت چراغ قوه‌های گران، این مدل است. اگر به دنبال نورانی‌ترین چراغ قوه جهان هستید؛ این مدل با 100 هزار لومن قدرت نور و ده‌ها امکان و ویژگی دیگر را با قیمت حدود 20 میلیون تومان می‌توانید تهیه کنید.

چراغ قوه LED MILWAUKEE M18HAL-0. یک گزینه ارزان‌تر در میان مدل‌های گران قیمت، که با قیمت 15 میلیون تومان، گزینه‌ای عالی از نظر قیمتی محسوب می‌شود. برد 1500 متری و روشنایی دائمی 3000 لومنی دارد. باتری لیتیومی و قابلیت استفاده از برق به‌جای باتری از دیگر مزایای این چراغ قوه است.

چراغ قوه آتش نشانی استریم لایت مدل Survivor. این دستگاه یک انتخاب ویژه است. به عنوان مثال دارای گواهینامه ضد انفجار سطح بالا بوده و بر اساس میزان روشنایی 7 الی 15 ساعت باتری نگه می‌دارد.

چراغ قوه فنیکس مدل TK47 Ultimate Edition. این دستگاه 9 میلیون تومان قیمت دارد. جنس بدنه آن از آلومینیوم آدونایز است؛ و 3200 لومن نور دارد. همچنین ساختار تنظیم نور دیجیتال و سیستم حفاظت گرمایی از دیگر ویژگی‌هایی است که موجب متفاوت شدن این چراغ قوه شده است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH