بشتابید، غول دیگری از آسیا: Lenovo Vibe Z2 Pro

خانم‌ها و آقایان زمان آن رسیده که آب دستتان است زمین بگذارید و چشمتان را به سمت یک دستگاه تاثیر گذار از شرق بچرخانید. Vibe Z2 Pro نام اسمارتفونی است که در سری غولهایی از آسیا خوش درخشیده است.

اما چه چیزی باعث شده که این دستگاه یکی از غولهای آسیایی نام بگیرد؟ خب مشخص است، بدنه‌ای از جنس فلز و بسیار باریک با ضخامت 7.7 میلی‌متر، صفحه نمایش بسیار روشن و بزرگ 6 اینچی با رزولوشن 1440x 2560 پیکسل و باتری غول آسای 4000 میلی آمپری از Z2 Pro به واقع یک غول آسیایی ساخته است.

اما همه چیز همین جا تمام نمی‌شود، Z2 Pro ما مجهز به پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 801 با چهار هسته Krait 400 بوده و رابط گرافیکی در نظر گرفته شده برای آن Adreno 330 است. یک رم 3 گیگابایتی قدرتمند هم درونش جای داده شده است. از آنجایی که تلفنهای جدید سری وایب به دوربین و عکاسی توجه زیادی دارند، این هوشمند نیز به یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و یک نوع 5 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است. شاید تنها ایرادی که بتوان به این تلفن هوشمند گرفت نبود شکاف کارت حافظه باشد. البته مقدار 32 گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده است. این دستگاه دو سیمکارته بوده  (LTE/3G) و نداشتن شکاف کارت حافظه‌اش را اینگونه جبران کرده است.

لنوو در این محصول جدید خود شدیدا از بزلها کاسته و نسبت صفحه به بدنه را تا حد 78% افزایش داده است.

فعلا قیمت و زمان عرضه این دستگاه مشخص نشده، با اینکه پیش از اینها اشاره‌هایی به ماه سپتامبر شده بود، اما انتظار می‌رود که نسبت به هم رده‌هایش از برندهایی چون سامسونگ و سونی، از قیمت معقولانه‌تری برخوردار باشد. از نظر مکان عرضه هم احتمالا دو بازار آسیا و اروپا برایش انتخاب شده و به آمریکا نخواهد رفت.

Lenovo-Vibe-Z2-Pro


Lenovo-Vibe-Z2-Pro (6)


Lenovo-Vibe-Z2-Pro (5)


Lenovo-Vibe-Z2-Pro (4)


Lenovo-Vibe-Z2-Pro (3)


Lenovo-Vibe-Z2-Pro (2)


Lenovo-Vibe-Z2-Pro (1)

2 در مورد “بشتابید، غول دیگری از آسیا: Lenovo Vibe Z2 Pro”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH