نوکیا در کنگره جهانی موبایل از دو گوشی اقتصادی جدید نوکیا C22 و C32 رونمایی کرد

روز گذشته نوکیا از 2 گوشی جدید و مقرون‌به‌صرفه سری C خود با اسامی نوکیا C22 و نوکیا C32 رونمایی کرد. نوکیا C32 نخستین گوشی سری C با دوربین 50 مگاپیکسلی به‌شمار رفته و مطابق با استانداردهای سطح بالا و پوشش گلس در هر 2 قسمت جلویی و پشتی ساخته شده است.

گوشی‌های نوکیا C32 و نوکیا C22 دارای گواهی حفاظتی IP52 در برابر نفوذ گردوغبار و ذرات آب هستند. پنل جلویی هر 2 گوشی از یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و گلس خمیده 2.5D با انحنای جزئی میزبانی می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ 10 واتی یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک 2 گوشی محسوب می‌شود.

کمپانی ادعا کرده که این باتری با یک نوبت شارژ کامل برای مدت حداکثر 3 روز شارژدهی خواهد داشت. به گفته نوکیا، مدیریت صرفه‌جویی در مصرف باتری با استفاده از فناوری هوش مصنوعی به افزایش مدت شارژدهی گوشی‌ها کمک کرده است.

نوکیا C32 مجهز به اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حالت شبانه، حالت پرتره و HDR خودکار و همچنین یک ماژول ماکرو اختصاصی با رزولوشن 2 مگاپیکسل است. دوربین سلفی تعبیه شده روی پنل جلویی گوشی مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی بوده و از قابلیت فیس آنلاک حتی در صورت استفاده از ماسک نیز پشتیبانی می‌کند.

توان پردازشی نوکیا C32 از طریق تراشه Unisoc SC9863A به‌همراه 3 یا 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. همچنین کاربران در صورت تمایل قادر به ارتقاء فضای ذخیره‌سازی گوشی از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی خواهند بود.

نوکیا C32

نوکیا C32 مجهز به سیستم‌عامل اندروید 13 بوده و نوکیا انتشار آپدیت‌های امنیتی 3 ماهه برای این گوشی طی دوره زمانی 2 ساله را تضمین نموده است. فروش نوکیا C32 با قیمت‌گذاری پایه 129 یورویی از روز گذشته آغاز شده و این گوشی در مدل‌های رنگی زغالی (Charcoal)، سبز (Autumn Green) و صورتی (Beach Pink) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نوکیا C32

از سوی دیگر نوکیا C22 دارای پنل پشتی پلاستیکی و اسکنر اثرانگشت یکپارچه در این قسمت است. پیکره‌بندی دوربین دوگانه روی پنل پشتی گوشی از ماژول اصلی 13 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

نوکیا C22

دوربین جلویی کماکان مجهز به سنسور 8 مگاپیکسلی بوده و حتی در صورت استفاده کاربر از ماسک نیز از مشخصه فیس آنلاک پشتیبانی می‌کند. نوکیا C22 با 2 یا 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. همچنین امکان ارتقاء فضای ذخیره‌سازی از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی وجود دارد.

نوکیا C22 در مدل‌های رنگی مشکی (Midnight Black) و قهوه‌ای (Sand) عرضه شده و فروش آن با برچسب قیمتی حدودا 109 یورویی از روز گذشته آغاز شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH