نوبیا Z50 اولترا با دوربین سلفی زیر نمایشگر عرضه می‌شود

گوشی هوشمند نوبیا Z50 اولترا قرار است با دوربین زیر نمایشگر نسل 4 وارد بازار شود و اکنون تاریخ عرضه رسمی آن را می‌دانیم. این برند در تاریخ 7 مارس این دستگاه را با فناوری UDC به نام Neovision معرفی خواهد کرد.

این دستگاه دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با لنز 6P، اندازه پیکسل 2.24 میکرومتر و دیافراگم f/2.0 در زیر پنل 6.8 اینچی AMOLED خواهد بود.

ما هنوز مشخصات بیشتری در مورد نوبیا Z50 اولترا نمی‌دانیم، اما با توجه به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، انتظار داریم همان SoC در اینجا نیز وجود داشته باشد.

نوبیا Z50 معمولی دارای یک دوربین اصلی 35 میلی‌متری با سنسور 64 مگاپیکسلی بود و ما مشتاقیم بدانیم که آیا این پرچمدار کل خصوصیات آن را به ارث می‌برد یا این برند چه چیز دیگری در آستین خود پنهان کرده است.

رونمایی رسمی یک هفته دیگر است و ما انتظار داریم که برند ZTE جزئیات بیشتری را در روزهای منتهی به رویداد منتشر کند.

1 در مورد “نوبیا Z50 اولترا با دوربین سلفی زیر نمایشگر عرضه می‌شود”

  1. من ک منتظر z50 ultra اش هستم ک چندروز دیگه معرفی میشه تا اونوبخرم. قیمت 3600 یوان واسه همه مشخصاتی ک داره، عالیه. البته قیمت 2700 یوانی یا زیر 400 دلاری z50 هم واقعا فوق العادست و رودستش نیست. imx890 ها ک همون imx776 بهینه تر شده هس هم از ای imx787 درعمل بطور کلی ضعیفترد.بماند که عکس های 35mm واقعا به دل بیشتر میشینه تا مث بقیه گوشیها بخاد باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH