تصویر جدید از لولای بهبود یافته گلکسی زد فولد 5 منتشر شد

بر اساس گزارش جدیدی که توسط وبسایت The Elec منتشر شده است؛ شرکت سامسونگ فرآیند تست لولای قطره‌ای شکل برای گوشی تاشو آینده خود موسوم به گلکسی زد فولد 5 را آغاز کرده است. مطابق روال معمول انتظار می‌رود که این گوشی در 6 ماهه دوم سال 2023 و احتمالا طی ماه آگوست عرضه شود.

لولای قطره‌ای شکل گونه‌ای از طراحی با کاربری رایج است که به محور دستگاه امکان می‌دهد تا در داخل لولا و روی خود چرخش داشته باشد. این سبک طراحی دارای چند مزیت است: نخست اینکه شکاف میان 2 نیمه دستگاه را کاهش می‌دهد. بعلاوه میزان چین و چروکیدگی‌های روی نمایشگر نیز به حداقل خواهد رسید.

سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2023 ساختار لولایی جدیدی را به معرض نمایش گذاشت. این لولا دارای طراحی باریک‌تری بوده و ضخامت آن از 15.8 میلی‌متر در مدل فعلی به 14 میلی‌متر کاهش یافته است.

این خبر چندان غافلگیر‌کننده نیست؛ چرا که گزارش‌های متعدد منتشر شده در گذشته نشان دادند که سامسونگ سرگرم توسعه لولای قطره‌ای شکل با طراحی بهبودیافته است.

در هر صورت تست‌های داخلی سامسونگ احتمالا کمی زمان خواهند برد؛ چرا که آزمایش نمونه اولیه حدودا 5 روز زمان خواهد برد. معیار مورد ارزیابی، تا شدن دستگاه برای 200 هزار نوبت است. پس از این تعداد باز و بسته شدن دستگاه، لولا بایستی حداقل 85 درصد از سفتی و استحکام اولیه خود را حفظ نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH