گارمین از ساعت‌های هوشمند ورزشی جدید خود رونمایی کرد + ویدیو

برند گارمین ساعت‌های هوشمند جدید Forerunner 965 و Forerunner 265 را با یک پیشرفت قابل توجه معرفی کرد، صفحه‌نمایش‌های این سری اکنون AMOLED هستند. طبق آمار رسمی، پرچمدار سری 900 با یک بار شارژ می‌تواند 23 روز عمر کند، در حالی که سری 200 تا 15 روز عمر می‌کرد.

گارمین Forerunner 965 برای ورزشکاران حرفه‌ای طراحی شده است. نوع جدید نمایشگر تنها یکی از تغییرات است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به قاب تیتانیومی جدید، بدنه کمی نازک‌تر و صفحه نمایش 1.4 اینچی (35.4 میلی‌متری) اشاره کرد. GPS مستقل، حسگر ضربان قلب دقیق و ویژگی‌های خاص مانند Run Power Zones و Training Readiness همگی ارزش خرید این ساعت را بالا می‌برند.

ساعت هوشمند Forerunner 265 نیز دارای صفحه نمایش AMOLED است، اما برای دوندگان معمولی‌تر هدف گذاری شده است. این مدل در دو سایز 42 و 46 میلی‌متری عرضه می‌شود که مدل بزرگ‌تر به مدت دو هفته عمر باتری طولانی‌تری دارد. این دستگاه هنوز محاسبات و اندازه‌گیری‌های SpO2 و VO2Max را ارائه می‌کند، اما برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری موجود در 965 را در اختیارتان نمی‌گذارد.

گارمین Forerunner 965 با سه ترکیب رنگی، 600 دلار در حالی که Forerunner 265 حدود 450 دلار قیمت دارد. هر دو را می‌توان امروز خریداری کرد، اما حمل و نقل ظرف 5-8 هفته دیگر آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH