ساعت هوشمند هواوی واچ 4 با قابلیت اتصال ماهواره‌ای در راه است

سری هواوی واچ 3 دو سال قبل عرضه شد و اکنون به‌نظر می‌رسد که کمپانی چینی در تدارک عرضه سری جدید هواوی واچ 4 است. هواوی برای طراحی این محصول از یک ماده اولیه جالب با نام زیرکن (Zircon) استفاده خواهد کرد.

همچنین این ساعت احتمالا نخستین مدل بازار با قابلیت اتصال ماهواره‌ای به‌شمار می‌رود. این موضوع موجب می‌شود تا هواوی واچ 4 به یک محصول مکمل و هیجان‌انگیز در دنیای گجت‌های پوشیدنی تبدیل شود.

هواوی واچ 4 از ماده منحصربه‌فرد زیرکن در اطراف صفحه خود بهره خواهد برد. این ماده به‌دلیل دوام و مقاومت بالا در برابر ترک‌خوردگی به شهرت رسیده است. این ماده در مقایسه با فولاد 4 برابر سخت‌تر بوده و با گذشت زمان نیز مستهلک نمی‌شود. این موضوع به کاربران اطمینان می‌دهد که ساعت آنها طراحی زیبای خود را برای مدت زمانی طولانی حفظ خواهد کرد.

انتظار می‌رود که هواوی در نسخه پرو واچ 4 از این ماده بهره گرفته و همین موضوع موجب تبدیل شدن آن به یک محصول گران‌قیمت در بازار خواهد شد. هواوی واچ 4 جدا از طراحی منحصربه‌فرد خود قصد دارد تا در نحوه برقراری ارتباط توسط کاربران نیز تحولی انقلابی را ایجاد نماید.

همانطور که گفته شد این ساعت دارای قابلیت‌های ارتباط ماهواره‌ای است که به کاربران امکان خواهد داد تا بدون اتکا به شبکه تلفن همراه نسبت به ارسال پیام کوتاه (SMS) اقدام نمایند.

تصویر هواوی واچ GT 3 پورش دیزاین

این موضوع نشان‌دهنده یک پیشرفت قابل توجه است؛ زیرا هواوی واچ 4 نخستین ساعت هوشمند در صنعت است که چنین قابلیتی را در خود جای می‌دهد. بر اساس اطلاعات اخیرا لو رفته هواوی واچ 4 و هواوی واچ 4 پرو به‌ترتیب با اسامی رمز ARC (Arch) و MDS (Medusa) موفق به دریافت گواهینامه وای‌فای شده‌اند.

اگرچه هواوی هنوز زمان رونمایی از سری واچ 4 را رسما تائید نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که این مجموعه با پیشرفت‌های قابل‌توجهی نسبت به نسل قبلی روانه بازار شود.

گنجاندن قابلیت اتصال ماهواره‌ای و به‌کارگیری ماده اولیه زیرکن تنها 2 مورد از ویژگی‌های نوآورانه‌ای هستند که با عرضه سری هواوی واچ 4 در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH