آپدیت نرم‌افزاری جدید برای سری گلکسیS21 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی جدیدی را برای دستگاه‌های گلکسی خود منتشر کرده است. بر اساس توضیحات ارائه شده توسط غول کره‌ای در اوایل وقت امروز، پچ امنیتی ماه مارس 2023 اکنون برای مدل‌های آنلاک شده و بین‌المللی سری گلکسی S21 قابل دسترس است.

این به‌روزرسانی دارای فریم‌ور با شماره ورژن G99xBXXS6EWBB است. این شناسه تائید می‌کند که آپدیت جدید یک پچ امنیتی معمولی به‌شمار رفته و به‌روزرسانی ویژگی‌های مختلف را در خود جای نداده است.

به عبارت دیگر کاربران نبایستی منتظر مشاهده ویژگی‌های جدید و تغییرات عمده باشند؛ حتی اگر گوشی آنها به منظور ارائه عملکرد بهتر و پایداری مطلوب‌تر از برخی ترفندهای بهینه‌سازی داخلی بهره‌مند شود.

پچ امنیتی ماه مارس 2023 ده‌ها باگ امنیتی مربوط به سیستم‌عامل اندروید گوگل را برطرف نموده و تقریبا شامل ده‌ها مورد اصلاحات برای نرم‌افزارهای بومی سامسونگ است.

برخی حفره‌های آسیب‌پذیری بر عملکرد دستگاه‌های گلکسی با تراشه اگزینوس 2100 تاثیرگذار بودند. گوشی‌های سری گلکسی S21 که در اروپا و سایر بازارهای جهان عرضه شده‌اند؛ مجهز به تراشه بومی اگزینوس 2100 هستند.

با توجه به موارد اعلام شده احتمالا منطقی است که آپدیت جدید را در اسرع وقت دانلود و روی گوشی گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس یا گلکسی S21 اولترا خود نصب کنید. شما می‌توانید تا زمان نمایش اعلان آپدیت روی گوشی خود منتظر مانده یا با مراجعه به مسیر Settings > Software update و لمس دکمه Download and install موضوع را به‌صورت دستی بررسی کنید.

بعلاوه چنان‌چه به‌روزرسانی دستگاه از طریق کامپیوتر شخصی را ترجیح می‌دهید؛ در این‌صورت می‌توانید فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و آن‌را به‌طور دستی روی گوشی خود فلش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH