مشخصات فنی به همراه اولین تصویر واقعی از ردمی نوت 12 4G منتشر شد

سری ردمی نوت 12 هم‌اکنون در بازارهای جهانی به‌طور رسمی عرضه شده و با استقبال خوبی از سوی مصرف‌کنندگان مواجه شده است. تمامی مدل‌های این خانواده دارای مشخصاتی چشمگیر بوده و با وجود قیمت‌گذاری رقابتی خود از اتصال 5G پشتیبانی می‌کنند.

با این‌حال به‌نظر می‌رسد که کمپانی چینی روی توسعه یک گوشی جدید سری ردمی نوت 12 با اتصال 4G کار می‌کند. این دستگاه احتمالا Redmi Note 12 4G نامگذاری خواهد شد. اگرچه موجودیت این گوشی هنوز به‌طور رسمی مورد تائید قرار نگرفته است؛ اما اکنون یک گزارش جدید به مشخصات فنی و رندرهای مربوط به طراحی آن اشاره نموده است.

یک افشاگر با نام Sudhanshu Ambhore رندرهایی از گوشی معرفی نشده Redmi Note 12 4G را در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته است. این تصاویر نشان می‌دهند که گوشی 4G جدید از زبان طراحی مشابه با 2 عضو دیگر خانواده ردمی نوت 12 استفاده خواهد کرد. این گجت مجهز به پنل پشتی تخت بوده و احتمالا از یک گلس پلی‌کربنات مات بر روی آن بهره خواهد برد.

ماژول جزیره‌ای دوربین نیز دارای ظاهر مشابهی بوده و 3 حلقه مجزای مربوط به سنسورهای دوربین نیز درون یک ماژول مستطیلی‌شکل قرار خواهند گرفت. پنل جلویی ورژن 4G ردمی نوت 12 از یک نمایشگر تخت با حفره کروی‌شکل در مرکز قسمت فوقانی میزبانی می‌کند. حواشی اطراف نمایشگر از ظاهر مناسبی برخوردار بوده و نه خیلی ضخیم و نه بیش از اندازه باریک به‌نظر می‌رسند.

در مجموع با توجه به این واقعیت که گوشی جدید با قیمت‌گذاری کمتر از 180 دلار (15 هزار روپیه) روانه بازار می‌شود؛ لذا می‌توان آن‌را یک محصول کاملا ممتاز قلمداد کرد. همچنین این افشاگر تصویر زنده‌ای از یک گوشی را به اشتراک گذاشته که بخش “About phone” در این دستگاه را نمایش می‌دهد.

این تصویر نشان می‌دهد که نسخه 4G ردمی نوت 12 مجهز به تراشه عرضه نشده اسنپدراگون 685 کوالکام خواهد بود. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط فرد افشاگر، این تراشه نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون 680 به‌شمار می‌رود. بعلاوه این گجت احتمالا با 4 گیگابایت رم و 3 گیگابایت حافظه رم مجازی روانه بازار خواهد شد. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 خواهیم بود.

همچنین شایعات پیشین از وجود یک نمایشگر آمولد 6.67 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 33 واتی حکایت دارند. زمان عرضه نسخه 4G گوشی ردمی نوت 12 هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است. با این‌حال انتظار می‌رود که طی روزهای آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری در این رابطه باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH