آیا کسب و کار من به تلفن ویپ نیاز دارد

کسب ‌و کارهای مدرن و امروزی از خدمات تلفن VoIP بر روی خطوط تلفن سنتی استفاده می کنند، زیرا می توانند ارزش بسیار زیادی نسبت به بهبود ارتباطات شرکتی کسب کنند. در ادامه به چند مورد از مزایای تلفن ویپ اشاره کرده ایم همراه ما باشید.

مزایای تلفن ویپ؛ صرفه جویی در هزینه

VoIP یک راه مقرون به صرفه به منظور راه اندازی یک ارتباط تجاری شناخته می شود. سیستم اتحادیه خدمات VoIP می تواند بر اتصال IP مستقیم به ارائه دهنده خدمات تلفن های شما، به سادگی و بر اساس اتصال اینترنتی موجود شما یا ترکیبی از هر دو مورد نیز باشد.

هزینه تماس های داخلی درون سازمان یا شرکت شما را تقریباً به هیچ، کاهش خواهد داد، هزینه های تماس های تجاری خارجی و بین المللی را نیز که هزینه زیادی دارند تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد و مقدار قابل توجهی از سرمایه گذاری شما در خرید خطوط تلفنی سنتی، نصب و نگهداری مداوم آن را کاهش می دهند.

سیستم های VoIP داخلی و مبتنی بر ابر

سیستم های VoIP داخلی و مبتنی بر ابر هر دو مقرون به صرفه بنظر می رسند؛ اما از نظر هزینه تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند. اگرچه برای یک سیستم op-premises باید به صورت کامل پرداخت انجام شود، اما از شما در برابر خطر افزایش کارمزد محافظت خواهند کرد. در رابطه با خدمات VoIP میزبانی شده، مبتنی بر ابر، شما معمولاً با یک مدل OpEx با هزینه ماهانه و یا سالانه مقرون به صرفه تر و هزینه تجهیزات اولیه کمتر استفاده خواهید کرد.

اگر راه حل های صوتی و داده های شما در حال حاضر مجزا باشند، می توانید با ترکیب این دو مورد تحت یک ارائه دهنده در هزینه خود نیز صرفه جویی کنید. علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، شما می توانید خدمات اینترنتی و پشتیبانی تلنفنی را نیز ادغام کنید.

مزایای تلفن ویپ؛ نصب آسان

در مقایسه با سیستم تلفن های سنتی، نصب و پیکربندی سیستم های VoIP می تواند بسیار آسان تر انجام شود. به صورت سنتی، با سیستم تلفن ثابت، تلفن های نوع اداری برای دریافت خدمات تلفنی نیازی به خطوط فیزیکی نیز دارند. سیستم های تلفن VoIP به نصب خطوط تلفن فیزیکی نیاز نخواهند داشت؛ بنابراین، تنها کاری که باید انجام دهید اتصال تلفن های IP  با استفاده از خطوط اترنت به شبکه شرکت است.

از طرفی، اگر به کارکنان فناوری اطلاعات خود نیاز داشته باشید که به جای مدیریت سیستم تلفن، پروژه های مهم و درآمد زا تری را اولویت بندی کنند، خدمات تلفن میزبانی شده کار را به ارائه دهنده خدمات مورد نظرتان بسپارید و در این خصوص نیازی به هیچگونه نگرانی نیست. برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ هایی که هیچگونه تخصص فنی یا منابع به خصوص ندارند نیز مفید به حساب می آید.

مزایای تلفن ویپ؛ کیفیت صدا

هنگامی که Voice over IP یا تلفن ویپ برای اولین بار معرفی شد، کیفیت تماس آن ها مورد رضایت کاربران نبود. اما به مرور زمان این موضوع تغییر پیدا کرد و مشکلات مربوط به صدا برطرف شدند. کیفیت تماس ضعیف، احتمالاً بزرگترین تصور اشتباه در مورد تلفن های VoIP در حال حاضر است.

تا زمانی که شرکت و یا محل مورد نظر شما اتصال اینترنتی سریع و پایداری داشته باشد، نسبت به کیفیت صدای تلفن های ویپ مطمئن باشید. اکثر ارائه دهندگان خدمات VoIP تعداد زیادی پروتکل و کدک مختلف را به منظور اطمینان از کیفیت صدای HD ارائه داده اند. با کمک یک راه حل قوی و اجرای مناسب آن، کیفیت صدای VoIP می تواند به خوبی و یا حتی بهتر از تماس های مبتنی بر تلفن ثابت نیز برقرار شود.

مزایای تلفن ویپ؛ تحرک و انعطاف پذیری جغرافیایی

VoIP به کسب و کارها این امکان را می دهد تا سیستم ارتباطی خود را به دفاتر راه دور و یا کارمندان در حال حرکت با استفاده از دستگاه های دارای SIP گسترش دهند. برای کارمندانی که از راه دور فعالیت دارند، تا زمانی که اتصال به اینترنت داشته باشند فرقی ندارد دفتر در چه فاصله ای از آن ها قرار گرفته باشد در هر صورت اتصال آن ها قطع نخواهد شد.

استقرار در یک سیستم VoIP چند سایتی علاوه بر اینکه می تواند تمام شاخه های پراکنده را به صورت یکپارچه متصل نگه دارد، بلکه منجر به کاهش هزینه های مارپیچی تماس های بین اداری نیز خواهد شد. تلفن‌های نرم افزاری به کارمندان این امکان را می دهد تا برنامه ‌های افزودنی اداری خود را با طیف گسترده‌ تری از ویژگی های رسیدگی به تماس، به صورت سیار ایجاد کنند. از جانبی دیگر، سیستم های تلفن ابری اتصال دفاتر پراکنده جغرافیایی را نیز تحت یک سیستم تلفنی آسان کرده و سرپرست فناوری اطلاعات می تواند به راحتی این موضوع را هر جا که باشد مدیریت کند.

مزایای تلفن ویپ؛ مقیاس پذیری

مقیاس پذیری، یکی از با ارزش ترین ویژگی ها برای کسب و کارها و سازمان ها به حساب می آید که به توانایی یک سیستم برای مدیریت حجم فزاینده ای از حجم میانگین کار، معمولاً با افزودن منابع به سیستم، بدون هیچگونه تأثیر بر عملکرد یا کارایی آن اشاره دارد.

VoIP یک راه حل مقیاس پذیر به حساب می آید که می تواند با کسب و کار شما رشد کند، به خصوص سرویس VoIP مبتنی بر ابر، که انعطاف پذیری بیشتری را برای مشاغل با رشد و یا کاهش کارکنان ارائه خواهد داد.

افزایش و کاهش افزونه های تلفنی می ‌توانند بلافاصله انجام شوند و کسب‌ و کارها فقط برای آنچه نیاز داشته باشند، بدون خرید تجهیزات سخت‌افزاری اضافی و یا خطوط اختصاصی جدید پرداخت خواهند کرد. همه این موارد را می توان در زمان های واقعی انجام داد.

اگر یک کسب و کار فصلی با نیازهای ارتباطی در نوسان دارید و یا رشد سریعی را تجربه می کنید، یک مدل میزبانی شده از تلفن ویپ می تواند گزینه مناسبی برای کسب و کار شما باشد. اگر قصد خرید تلفن های ویپ از برند های مختلف را دارید ما به شما سایت نت یک را پیشنهاد می کنیم که یکی از بهترین و حرفه ای ترین شرکت ها در زمینه تولید تلفن های ویپ است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH