مرسدس بنز GLC کوپه 2024 معرفی شد + گالری تصاویر

خودروی جدید مرسدس بنز GLC کوپه 2024 که اخیرا طراحی شده، به تازگی معرفی شده و تصاویر زیادی نیز از آن در فضای وب قرار گرفته است. این محصول به تجهیزات استاندارد و فناوری‌های روز دنیا مجهز شده و فضای کاملا راحتی را برای سرنشینان و راننده ایجاد می‌کند.

مشخصات جدید این خودرو که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، موجب شده‌اند این سری نسبت به نسخه GLC کوپه که در سال گذشته معرفی شد، برتری بیشتری داشته باشد.

در نمای ظاهری، اولین چیزی که به چشم می‌خورد، چراغ‌های جدیدی هستند که دچار تغییراتی شده‌اند. برای نمونه، چراغ‌های جلو اکنون کمی باریک‌تر شده‌ و چراغ‌های پشتی نیز به همین شکل طراحی شده‌اند.

در بخش کابین، نمایشگر 12.3 اینچی و صفحه نمایش لمسی مرکزی 11.9 اینچی در مرکز قرار دارند. موتور خودرو از نوع 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ است؛ همان پیشرانه‌ای که در نسخه GLC استاندارد به کار رفته بود. این موتور می‌تواند با استفاده از سیستم هیبریدی 48 ولتی قدرتی معادل با 255 اسب بخار و گشتاوری برابر با 295 پوند فوت تولید کند.

تنها نسخه مرسدس بنز GLC 300 4Matic در هنگام عرضه به نشان AMG مجهز می‌شود، جلوپنجره‌ نیز به حالت ستاره‌ای طراحی شده و چرخ‌ها اندازه‌ای 19 اینچی دارند. ضریب درگ اکنون 0.27 کمتر شده و در قسمت کابین و داشبورد، روکش چرمی به جشم می‌خورد.

از دیگر ویژگی‌هایی این خودروی جذاب می‌توان به سانروف پانوراما، صندلی‌های خود گرم‌شونده، سیستم صدای سه‌بعدی Burmeister، شارژر وایرلس گوشی هوشمند و جدیدترین سیستم سرگرمی هایپراسکرین MBUX اشاره کرد.

در قسمت صندوق، مالک خودرو می‌تواند از 19.2 فوت مکعب نهایت لذت را برده و وسایل اضافی خود را در این قسمت قرار دهد. همچنین می‌توان صندلی‌های ردیف وسط را تا کرد و فضای باری به اندازه 52.6 فوت مکعب داشت.

شرکت خودروسازی سعی کرده که در این خودرو از سیستم‌های پیشرفته کمک راننده فراوانی استفاده کند. برای مثال، علاوه بر وجود سنسور و سیستم‌های هشدار، دوربین 360 درجه Surround View و کنترل خودرو در سرازیری نیز به چشم می‌خورد.

مرسدس هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این محصول منتشر نکرده است و به طور دقیق نمی‌توان گفت که این خودرو چه زمانی وارد بازار خواهد شد. اما با اطلاعات کنونی که از این خودرو داریم، باید اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 میلادی شاهد حضور این محصول در بازارهای مختلف باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH