هوش مصنوعی مشابه ChatGPT به جیمیل و گوگل داکس اضافه خواهد شد!

گوگل نخستین مجموعه از محصولات ورک اسپیس خود معرفی کرده است. این محصولات مجهز به هوش مصنوعی داخلی با عملکردی مشابه ChatGPT هستند. اکنون انتظار می‌رود که این ویژگی به سرویس اسناد گوگل موسوم به گوگل داکس و جیمیل افزوده شود. غول جستجوگر برای نمایش نحوه عملکرد این سیستم به مثال ایجاد توضیحات برای یک جای خالی اشاره کرده است.

برای شروع، یک اشاره کوتاه فرمول‌بندی شده و پس از آن سیستم، متن لازم را به‌طور مستقل تولید می‌کند. هوش مصنوعی در آینده قادر به نگارش، بررسی و بازنویسی متون و همچنین ارائه ایده‌های جالب و نامتعارف خواهد بود. سرویس‌گیرنده (کلاینت) ایمیل پیش‌تر عملکردهای Smart Reply و Smart Creation را معرفی نموده و اکنون هوش مصنوعی نحوه تکمیل یک نامه کوتاه یا برعکس، توسعه یک نامه طولانی را فرا گرفته است.

همچنین این مشخصه به کاربران امکان می‌دهد تا لحن نامه را تغییر داده و در صورت تمایل، ظاهری رسمی‌تر به آن بدهند. بعلاوه ایجاد لیست‌های بولت نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

هوش مصنوعی مولد در آینده در پلتفرم ابری Vertex AI و App Builder ظاهر خواهد شد. از سوی دیگر توسعه‌دهندگان وعده می‌دهند که امکان دسترسی عمومی به API در آینده نزدیک فراهم می‌شود.

در رابطه با پیاده‌سازی هوش مصنوعی در گوگل داکس و جیمیل بایستی خاطرنشان کرد که این نوآوری ابتدا برای یک حلقه محدود از آزمایش‌کنندگان ارائه خواهد شد؛ سناریویی که احتمالا طی ماه مارس عملیاتی می‌شود. در ادامه امکان دسترسی عموم به این قابلیت فراهم می‌شود؛ اما هنوز به هیچ چارچوب زمانی دقیقی در این رابطه اشاره نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH