اینترنت دهک پایین

اولین واکنش وزیر ارتباطات به اختلال گسترده امروز صبح اینترنت

صبح امروز در حدود ساعت 09:55 دقیقه تا ساعت 10:20 دقیقه دسترسی کاربران به اینترنت قطع شد. در این اختلال گسترده اکثر کاربران به سایت‌های اینترنت دسترسی نداشتند و برخی اعلام کردند که صرفا می‌توانستند وارد سایت‌های داخلی شوند.

کاربران در این اختلال گسترده گزارش‌هایی از عدم ارتباط به درگاه‌های اینترنتی و سایت‌های داخلی و خارجی در اکثر اپراتورهای اینترنتی کشور دادند.

در همین خصوص، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد که این مشکل به دلیل اختلال زیرساختی در یکی از اپراتورها بوده و پس از 15 دقیقه برطرف شد.

این چندمین بار است که اختلالات گسترده در اینترنت کشور مشاهده می‌شود و مسئولان هر بار بهانه‌هایی مانند افت ترافیک، اختلال در زیرساخت و مواردی از این دست برای مشکلات به وجود آمده بیان می‌کنند.

آخرین بار روز پنجم بهمن ماه بود که شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد به مدت ده دقیقه شاهد افت ترافیک بین‌الملل بودیم که به سرعت برطرف شد.

 

شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل این اتفاق از مردم عذرخواهی و اعلام کرد که تیم‌های فنی در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.

1 در مورد “اولین واکنش وزیر ارتباطات به اختلال گسترده امروز صبح اینترنت”

  1. دیگه ایشون به عنوان وزیر ارتباطات حقوق میگیرن که اینترنت بین المللی رو قطع کنن این که چیز تازه ای نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH