دستگاه‌های سری گلکسی واچ 6 با باتری‌های بزرگتر از نسل قبل عرضه می‌شوند

بر اساس پیش‌بینی‌ها ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 6 سامسونگ در کنار گوشی‌های تاشو نسل آینده این شرکت به احتمال فراوان ضمن برگزاری رویدادی طی ماه آگوست امسال رسما معرفی خواهند شد.

اکنون طرفداران اسمارت‌واچ‌ها و گوشی‌های تاشو سامسونگ بی‌صبرانه منتظر فرا رسیدن فصل تابستان هستند و در آخرین تحول، جزئیات بیش‌تری پیرامون خانواده گلکسی واچ 6 (به‌جز مدل پرو) در فضای وب منتشر شده است.

گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک در 2 سایز متفاوت به بازار عرضه خواهند شد. بر اساس گواهینامه صادر شده توسط یک آژانس رگولاتوری در کشور چین، اکنون جزئیات مربوط به ظرفیت باتری‌ها در مدل‌های کوچک‌تر و بزرگ‌تر سری گلکسی واچ 6 فاش شده است.

مدل‌های 40 میلی‌متری گلکسی واچ 6 و 42 میلی‌متری گلکسی واچ 6 کلاسیک مجهز به باتری‌های 300 میلی‌آمپرساعتی خواهند بود. از سوی دیگر مدل‌های 44 میلی‌متری گلکسی واچ 6 و 46 میلی‌متری گلکسی واچ 6 کلاسیک از باتری‌های 425 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهند برد.

در هر 2 مورد، ظرفیت باتری‌ها نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که مدل‌های 40 و 44 میلی‌متری گلکسی واچ 5 به‌ترتیب با باتری‌های 284 و 410 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار شدند.

یک شایعه جدید نشان می‌دهد که در سال 2023 شرکت سامسونگ، قاب فیزیکی قابل چرخش را به سری گلکسی واچ باز می‌گرداند. انتظار می‌رود که این قابلیت در گلکسی واچ 6 پرو پیاده‌سازی شود؛ اما به‌کارگیری آن در سری کلاسیک نیز امری محتمل به‌نظر می‌رسد. بنابراین اندازه بزرگ‌تر قاب احتمالا مشخصه‌ای است که جهش 2 میلی‌متری در سایز نسبت به مدل‌های استاندارد را به خوبی توجیه می‌کند.

تصویر سامسونگ گلکسی واچ 5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH