لپ‌تاپ‌ جدید هواوی در برابر سقوط مقاوم خواهد بود!

هواوی از نوت‌بوک تجاری جدید خود با نام Qingyun G540 در بازار چین رونمایی کرد. این نوت‌بوک از جمله محصولاتی خواهد بود که ضمن برگزاری رویداد رونمایی از تولیدات پرچمدار بهاره در روز 23 مارس (3 فروردین ماه سال آینده) معرفی خواهد شد. این محصول دارای طراحی جدید و منحصربه‌فردی بوده و در برابر صدمات ناشی از سقوط نیز مقاوم است.

تصاویر تبلیغاتی منتشر شده نشان می‌دهند که هواوی Qingyun G540 در مقایسه با سری هواوی میت‌بوک کمی متفاوت است. این نوت‌بوک دارای محافظ دوربین داخلی بوده که توسط یک دکمه فیزیکی در قسمت جانبی دوربین جلویی تنظیم می‌شود. بعلاوه این دستگاه مجهز به سیستم لولای 180 درجه‌ای است که امکان بازگشایی کاملا تخت نوت‌بوک روی یک سطح را فراهم می‌کند.

صفحه‌کلید این گجت علاوه بر سقوط در برابر فشار شدید نیز مقاوم است. همچنین هواوی برای نوت‌بوک جدید خود از یک نمایشگر 14 اینچی IPS با نسبت ابعاد 16:9 و نرخ نوسازی 60 هرتزی بهره گرفته است. این نمایشگر دارای حداکثر روشنایی 300 نیتی و رزولوشن 1920×1080 پیکسلی است.

هواوی Qingyun G540 نخستین نوت‌بوک کمپانی با ویژگی مقاومت در برابر سقوط به‌شمار می‌رود. با توجه به فهرست منتشر شده، این محصول با طراحی تک‌رنگ خاکستری (Space Gray) روانه بازار خواهد شد. این محصول در مجموعه متفاوتی نسبت به سری میت‌بوک طبقه‌بندی شده و جزو مدل‌های تجاری هواوی به‌شمار می‌رود.

از جنبه نرم‌افزاری این دستگاه، سیستم‌عامل Windows 11 Home Chinese Edition را اجرا نموده و در 2 مدل مختلف با باتری‌های 42 و 56 وات ساعتی به بازار عرضه می‌شود. ابعاد Qingyun G540 معادل 325x218x172 میلی‌متر بوده و وزن آن بسته به ظرفیت باتری مورد استفاده تا حدی متفاوت خواهد بود.

این نوت‌بوک با توجه به طراحی لولای همه منظوره خود امکان مشاهده محتوای نمایشگر با زاویه حداکثر 178 درجه‌ای را فراهم می‌کند. این محصول با پردازنده‌های متنوعی از خانواده نسل 12 اینتل شامل Core i7-1260P، Core i5-1240P و Core i5-1235U قابل سفارش است. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری نوت‌بوک تجاری هواوی Qingyun G540 هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH